رئیس کمیسیون سیاست داخلی و شوراهای مجلس گفت: قوه قضائیه با مفاسد اقتصادی با جدیت بیشتری برخورد کند.
کد خبر: ۸۵۴۲۴۴۲
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر خجسته رئیس کمیسیون سیاست داخلی و شوراها مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن خدا قوت به تیم مذاکره کننده ایران اظهار داشت: تیم مذاکره کننده توانستند حق مردم را ادا کنند و با استقامت و مقاومت ایران در مقابل تمام زیاده‌خواهی‌ها هیات من الذله گفته و با وحدت و همدلی میان مردم و مسئولان جمهوری اسلامی ایران موفقیت‌هایی را یکی پس از دیگری کسب می‌کند.

وی با اشاره به موفقیت‌های کسب شده توسط ملت ایران افزود: قدرتمندترین و ثروتمندترین ابرقدرتهای جهان مانند آمریکا، ‌انگلیس، فرانسه، روسیه و چین همه در مقابل ایران زانو می‌زنند و مذاکرات 1+5 در یک سمت میز و ایران در طرف دیگر است.

خجسته بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران قدرتمندانه پیش می‌رود و سراسر کشورهای اسلامی را در بر گرفته است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه بعد از مذاکرات برنامه داریم مطرح کرد: باید سرمایه‌ها و دارایی‌های بلوکه شده برای آینده خصوصا در بحث تولید، زیرساخت‌های کشور، معیشت، اشتغال و ازدواج جوانان برنامه‌ریزی شود.

وی با ابراز امیدواری از آینده درخشان جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: انشاءالله با قدرت و قوت ایران که در حال درخشش است کشورهایی مانند عربستان سعودی و سران خود فروخته دولت‌های عربی که مردم یمن را قلع و قمع می‌کنند به زودی به خواری و خفت کشانده می‌شوند.

رئیس کمیسیون سیاست داخلی و شوراها مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر آموزش و پرورش درخواست کرد که به وعده وعیدهای خود به موقع عمل کرده و قولی که به فرهنگیان داده است را اجرا کند.

خجسته بحث نظام تحول سلامت و طرح مبتنی بر عملکرد را مطرح کرد و متذکر شد حقوق پرستاران و کادر بیمارستانی باید به صورت صحیح پرداخت شود، حقوق پرستارانی که شبانه روز در حال تلاش هستند در نظر گرفته شود.

وی توجه ویژه به بازنشستگان را خواستار شد و خاطرنشان کرد: فشارهای اقتصادی زیادی بر روی این قشر است که توجه ویژه دولت و مجلس را در این خصوص می‌طلبد.

رئیس کمیسیون سیاست داخلی و شوراها مجلس شورای اسلامی توجه به معیشت مردم را یادآور شد و اضافه کرد با توجه به گرانی‌هایی که در حال حاضر عارض شده است می‌طلبد دولت به مردم توجه ویژه‌ای داشته باشد چرا که افزایش حقوق ناچیز و گرانی‌ها بالا است.

خجسته با طرح مبارزه با مفاسد اقتصادی طبق منویات رهبری از قوه قضاییه و دستگاه‌های مربوط خواست که به صورت جدی با این معضل برخورد کنند.

ارسال نظرات