نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر تیم مذاکره کننده ایران قدردانی کرد و گفت: این مذاکرات ثابت کرد وزن ایران در عرصه‌های بین‌المللی سنگین و معتبر است و برای حل مسائل منطقه‌ای و جهان به حضور و نقش‌آفرینی ایران نیاز است.
کد خبر: ۸۵۴۲۴۴۷
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی اظهار داشت: تیم مذاکره کننده ایران شبانه‌روز برای دفاع از حقوق ملت ایران مجاهدت کرده و در نهایت به توافقی عزت‌بخش و غرورآفرین برای ایران اسلامی دست یافت که جا دارد از تمامی زحمات این عزیزان قدردانی کنیم.

 وی تصریح کرد: این مذاکرات نشان داد زبان تهدید در مقابل کشوری قدرتمند همچون ایران کارایی خود را از دست داده و کشورهای زورگو باید مسیر دیگری را برای گفت ‌وگو با ایران اسلامی در پیش بگیرند.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 5+1 چاره‌ای جز مذاکره با ایران نداشت، خاطر نشان ساخت: امروز همه کشورهای دنیا به قدرت ایران پی برده و می‌دانند که این کشور، کشوری تاثیرگذار در معادلات جهانی و بین‌المللی است.

سلیمی گفت: اعضای گروه 5+1 به خوبی به این باور رسیده بودند که با تحریم و فشار، کاری از پیش نخواهند برد، چرا که به وضوح دیدند فشارها نتوانست در روحیه مقاومت ملت ایران تاثیری بر جای گذارد.

وی ادامه داد: آنچه موجب پیروزی ایران در این مذاکرات شد روحیه مقاومت و ایستادگی مردم بود که 6 کشور قدرتمند جهان را در پای میز مذاکره با نمایندگان غیور ایران اسلامی نشاند.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این مذاکرات ثابت کرد وزن ایران در عرصه‌های بین‌المللی سنگین و معتبر است و برای حل مسائل منطقه‌ای و جهان به حضور و نقش‌آفرینی ایران نیاز است.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رسمیت شناخته شدن ایران هسته‌ای در این مذاکرات بیان داشت: به رسمیت شناخته شدن غنی سازی ایران و ایران هسته‌ای دستاورد بسیار بزرگی است که این مذاکرات به همراه داشت.

سلیمی افزود: متن مذاکرات به زودی در مجلس شورای اسلامی و شورای امنیت به صورت دقیق مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

ارسال نظرات