مدیر بسیج سازندگی صومعه سرا از برگزاری طرح هجرت3با شرکت 50دانش اموز در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۲۵۰۶
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸

بهزاد روانپاک، مدیر بسیج سازندگی سپاه ناحیه صومعه‌سرا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه‌سرا، با اشاره به برگزاری طرح هجرت3 در سطح این شهرستان، اظهار کرد: امروز افتتاحیه طرح هجرت 3 در این شهرستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه طرح هجرت3 بعد از ماه مبارک رمضان اجرایی می‌شود، افزود:  دانش آموزان بسيجی صومعه‌سرا در اين طرح با رنگ آميزی ميز، صندلی، در و ديوار و ... به نوسازي مدارس می‌پردازند.

مدیر بسیج سازندگی صومعه‌سرابا بيان اينكه دانش‌آموزان در طرح هجرت سازندگی از مقطع دبيرستان هستند، گفت: در این طرح به دلیل سختی کار از دانش‌آموزان دختر استفاده نشده است.

روانپاک با بیان اینکه در طرح هجرت 3 امسال، 3 مدرسه بزرگ دو طبقه توسط 50 دانش‌آموز بسیجی پسر مورد نوسازی قرار می‌گیرد، تصریح کرد: اردوهای طرح هجرت 3 به مدت 10 روز به طول می‌انجامد.

وی خاطرنشان کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، برگزاری بحث‌های فرهنگی و کلاس‌های صالحین در طول دوره، آشنا شدن دانش‌آموزان با کارهای یدی از جمله اهداف برگزاری این طرح است.

مدیر بسیج سازندگی صومعه‌سرا اظهار کرد: دانش‌آموزان در طرح هجرت 3 همه برنامه‌های معنوی آموزشی و تعمیراتی را در کنار هم تجربه می‌کنند و آماده‌سازی مدارس خودشان ماحصل این کار معنوی خواهد بود.

ارسال نظرات