خبرهای داغ:
شاه امیریان
توسط بسیج اصناف فارس صورت گرفت:
خبرگزاری بسیج: سازمان بسیج اصناف با همکاری هیئت فرهنگی مذهبی اصناف شیراز در زماه مبارک رمضان در مراکز پر رفت و آمد شیراز از مردم روزه دار در ساعات افطار پذیرایی نموده اند.
کد خبر: ۸۵۴۲۵۱۰
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، همزمان با ماه مبارک رمضان جمعی از بازاریان و اصناف شیراز با همکاری سازمان بسیج اصناف استان فارس اقدام به تهیه و توزیع افطاری ساده در بین شهروندان نمودند.

" سال گذشته از مردم عزیزمان خواهش شد که تشریفات افطار را کم کنند، کمیت ضیافت‌شوندگان در افطار را افزایش بدهند؛ امسال در مراکز عمومى، در مراکز مقدس، در خیابانها، در حسینیه‌ها، در جاى جاى کشور، خبرهایى که به ما رسید، نشان‌دهنده‌ى این بود که مردم همت کرده‌اند و این کار را توسعه داده‌اند. توصیه‌ى این حقیر این است که این‌جور چیزها را - که در شکل دادن به سبک زندگى اسلامى تأثیر میگذارد - هرچه بیشتر توسعه بدهید. " ( امام خامنه ای، خطبه‌هاى نماز عید سعید فطر، ۱۳۹۳/۰۵/۰۷ ).

 امسال نیز جمعی از اصناف و بازاریان با کمک سازمان بسیج اصناف استان فارس و با هدف احیای سنت افطار ساده و معرفی فرهنگ و سیره امام حسن (ع) مبنی بر افطاری ساده،  اقدام به توزیع افطاری صلواتی در سطح شهرها نموده اند.



سرگرد پاسدار عباس بنایی مسول سازمان بسیج اصناف فارس در در حاشیه توزیع افطاری صلواتی به خبرنگار ما  گفت: درجهت اجرای فرامین مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی اسلامی و اطعام مردم به صورت عمومی و همچنین معرفی و گسترش سنت افطاری ساده، این سازمان با همکاری هیئت فرهنگی مذهبی اصناف شیراز از آغاز ماه مبارک رمضان در مراکز پر رفت و آمد شیراز نظیر میدان نمازی، خیابان قصردشت و مجتمع های تجاری از مردم  روزه دار در ساعات افطار پذیرایی نموده اند.

مسول سازمان بسیج اصناف فارس  در بخش دیگری از صحبت هایش ضمن تشکر از هیئت فرهنگی مذهبی اصناف شیراز و هیئت رئیسه اتاق اصناف ابراز امیدواری نمود این طرح در سال های آتی نیز در کلان شهر شیراز و سایر شهرهای استان فارس اجرا شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها