خبرهای داغ:
گزارش

خداقوت ای جهادگران روزه دار

در روزهای پایانی ماه مهربانی خدا از کسانی یاد کنیم که جهاد در راه خدا را با زبان روزه برگزیدند.
کد خبر: ۸۵۴۲۵۲۰
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، در ماه مبارک رمضان هستند افرادی که برای خدمت به خلق خدا و بردن اجر و ثوابی دو چندان خانواده را رها کرده و با زبان روزه به خدمت خلق خدا مشغول شدند.

شهرستان سربیشه ماه رمضان امسال مهمان 3 گروه جهادی است.

این 3 گروه جهادی که در عرصه های فرهنگی ، عمرانی و آموزشی از اوایل رمضان مشغول به خدمت رسانی هستند در روستاهای گلوباغ بخش درح، اسکیونگ بخش مرکزی و کلاته سلیمان بخش مود مستقر هستند.

این گروه جهادی شامل 12 بانوی جهادگر است که از شهرهای مختلف از جمله مشهد و خوزستان برای خدمت رسانی در عرصه فرهنگی به روستا اسکیونگ سربیشه آمده اند.

عدل معاون فرمانداری شهرستان سربیشه به همراه تعدادی از مسئولین ادارات این شهرستان از گروه جهادی مستقر در روستای اسکیونگ بازدید کردند.

عدل هدف از این بازدیدها را آگاه شدن از مشکلات گروه های جهادی از نزدیک عنوان و بیان کرد: همه دستگاه های اجرائی شهرستان پشتیبان گروه های جهادی برای پیشبرد امور هستند.

معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری سربیشه گروههای جهادی را سرمایه ای دانست در جهت تربیت مدیران آینده کشور و از اعضاء این گروه ها خواست از این اردوهای جهادی بیشترین استفاده را ببرند.

در این دیدار اعضای گروههای جهادی به نیابت از مردم مشکلات این روستا را مطرح کردند و مسئولین قول پیگیری مشکلات را دادند.

اهم مشکلات این روستا نبود روحانی مستقر، مشکلات آب آشامیدنی و مناسب نبودن فضای مسجد عنوان شد.

یکی از اعضای این گروه جهادی هدف از شرکت در این اردوی جهادی را در ماه مبارک رمضان خودسازی هرچه بیشتر به واسطه این ماه بیان کرد.

جهادگر بسیجی حمایت های مردم این روستا را از بدو ورود مایه دلگرمی خود بیان کرد و افزود: این پشتیبانی ها باعث شده است که سختی کار و دوری از خانواده و کار با زبان روزه برایم آسان شود.

یکی از اهالی روستا اسکیونگ نیز قدم این گروه جهادی را برای روستایشان مایه برکت توصیف کرد و افزود: از زمانی که این گروه به روستا وارد شده؛ مسئولان زیادی برای بازدید آمده اند که این امر باعث شده است مشکلات مردم روستا راحت تر به گوش مسئولان برسد.

وی خواستار تداوم اعزام گروه های جهادی به روستا شد.

گفتنی است، برگزاری کلاسهای قرآن ، احکام ، خوشنویسی ، خطاطی ، نقاشی ، کلاس زبان از جمله فعالیتهای این گروه جهادی در مدت 10 روز اقامت در روستای اسکیونگ می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار