خبرهای داغ:
طی مراسمی از زحمات حجة الاسلام حسینی مسئول پیشین دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه طبس تقدیر و حجةالاسلام تیرگانی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه این ناحیه معرفی شد.
کد خبر: ۸۵۴۲۵۲۲
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، مراسم تودیع و معارفه مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه طبس با حضور حجة الاسلام و المسلمین نوفرستی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی و ائمه جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان طبس، برگزار شد.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات 2 ساله حجة الاسلام و المسلمین حسینی مسئول پیشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه طبس، حجةالاسلام و المسلمین تیرگانی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه این ناحیه معرفی شد. 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان در این مراسم گفت: دلسوزان جامعه باید بکوشند حق را معرفی کنند چرا که اگر جامعه ای حق را نشناخت اشخاص محور می شوند و در چنین جامعه ای باید منتظر گمراهی ها باشیم . 
نوفرستی افزود: باید هسته های مقاومت در سراسر جهان طبق نظر امام خمینی (ره) شکل بگیرد تا زمینه حکومت جهانی امام زمان (عج) فراهم شود و جامعه باید به سمتی پیش برود که مردم به تحلیل برسند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها