خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین بیان داشت: با کنار گذاشتن شخصیت واقعی امام، شاهد سقوط جامعه خواهیم بود.
کد خبر: ۸۵۴۲۵۴۲
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین در مراسم افطاری اصحاب رسانه استان قزوین که سه شنبه شب با حضور دکتر مهدی احمدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصحاب رسانه استان قزوین در تالار وحدت برگزار شد گفت: اصول و مبادی اندیشه امام راحل(ره) در اندیشه های مقام معظم رهبری تبلور یافته است و ایشان نیز با برخورداری از این میراث فکری، خطر تحریف اندیشه ها و شخصیت امام را اعلام کردند.

وی گفت: مقام معظم رهبری در سخنان خود در رابطه با جریان امام زدایی از جامعه، هشدار دادند و اعلام کردند از آنجا که ما هر چه داریم از برکت وجود امام است با کنار گذاشتن شخصیت واقعی امام، شاهد سقوط جامعه خواهیم بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: دشمن با تحریف شخصیت و عقاید امام در پی ایجاد انحراف در انقلاب است لذا همه باید هوشیار باشیم و از ارزشها دفاع کنیم.

وی اظهار داشت: در تمام دنیا پیوسته برای ایجاد انحراف و البته شکست در انقلاب ها و نهضت های مردمی اولین گام این بوده است که ابتدا به سراغ رهبران آن نهضت ها و انقلاب ها رفته اند تا بتوانند براحتی نهضت ها را از مسیر خود منحرف کنند.

حجت الاسلام معبودی ادامه داد: بر همین اساس دشمن بارها کوشید امام را منزوی کنند و یا با معرفی ایشان به عنوان رهبری خشن شخصیت امام را ترور کنند اما با وجود همه برنامه هایی که طراحی و اجرا کردند، هرگز موفق نشدند به اهداف خود دست یابند.

 

1006/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها