امام جمعه موقت یزد در شورای اداری شهرستان خاتم گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای ثابت کرد که مستدل و برهانی حرف می زنند و در زبانشان نیز منطق و صلابت وجود دارد.
کد خبر: ۸۵۴۲۵۴۳
|
۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خاتم،امام جمعه موقت یزد در شورای اداری شهرستان خاتم گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای ثابت کرد که مستدل و برهانی حرف می زنند و در زبانشان نیز منطق و صلابت وجود دارد.
حجت الاسلام و المسلمین معز الدینی افزود: صلابت آنها این است که کسی حریفشان نمی شود و در مقابل خواسته هایشان کوتاه نمی آیند. 
وی با اشاره به اینکه طولانی ترین سفر وزیر امور خارجه آمریکا در جهت مذاكره با وزير خارجه ایران بوده افزود: اگر بنا بود تیم مذاکره کننده افرادی ضعیف باشند این مذاکرات تا این زمان طول نمی کشید.
معزالدینی اظهار داشت: چشم دنیا به طرف ایران است و تیم مذاکره کننده نیز هنر به خرج داد، این تیم الان در جبهه نبرد است و از زبانشان به عنوان شمشیر استفاده می کنند .
 
وی افزود: تیم مذاکره کننده ثابت کرد صلابت همیشه در شمشیر نیست .
 
معزالدینی گفت : اگر این منطق و صلابت را چند سال پیش به کار میبردیم اکنون کشور با این همه مشکلات روبه رو نبود .
 
 
وی خطاب به مسئولین عنوان کرد: همین صلابت را همه مسئولین که پشت میز می نشینند نیز باید داشته باشند یعنی هم قانون را رعایت کنند و هم ارباب رجوع را از خود نرنجانند.
 استاد حوزه علميه بيان کرد: در مملکت، نيمه پر لیوان که نقاط مثبت است وجود دارد نیمه خالی نیز که نقاط منفی است هم وجود دارد ،مسئولین باید در جلسات باید به نیمه خالی توجه  تا احساس شود که جا برای کار وجود دارد و بهتر باید کار کنید.
امام جمعه موقت یزد خاطرنشان کرد : اخلاق و معنویت در محیط خانواده و اجتماع در زمان حال بسیار کمرنگ شده است و باید بیشتر به آن توجه شود.


ارسال نظرات