خبرهای داغ:
امام جمعه شهر سگز آباد گفت: بالاترین مصداق معروف حفظ نظام جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۴۲۵۵۴
|
۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا، حجت الاسلام بهاء الدین آقاحسینی در جلسه اخلاق کارکنان سپاه ناحیه بوئین زهرا با بیان اینکه ملاک و معیار سعادت و شقاوت، دوستی و دشمنی با خدا و بندگان خوب خداست گفت: امام باقر (ع) یک ملاک را در اختیار ما قرار داده است و ملاک و معیار سعادت و شقاوت این است که به قلب خود نگاه کنی، اگر بندگان خوب را در قلب دوست داری و دشمنانش را دشمن داری این نشان می دهد سعادت در قلب ما وجود دارد.
وی ادامه داد: اینکه در یمن، بحرین و ... مظلومی شهید می شود و در انسان حالت ناراحتی بوجود می آید و یا انسان از یک مجلس گناه ناراحت می شود این نشانه سعادت انسان است.
حجت الاسلام آقاحسینی تنفر قلبی نسبت به گناهکار و منکر را حداقل خواسته اسلام از فرد دانست و افزود: به فرموده حضرت امیر (ع) کسی که در برابر منکر هیچ عکس العملی نشان ندهد و در دل هم از منکر بدش نیاید آن شخص مرده متحرک است.
امام جمعه سگزآباد با اشاره به اینکه اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نباشد بقیه فروع دین کارآیی نخواهد داشت ابراز داشت: جایگاه امر به معروف و نهی از منکر نسبت به سایر فروعات دین همانند اقیانوس به قطره ای از اقیانوس است.
وی حضور مردم در صحنه را بزرگترین نعمت برای نظام اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: تاریخ نشان داده است حتی اگر در راس حکومت حضرت علی (ع) باشد و مردم ملازم و همراه نباشند امام معصوم خانه نشین می شود و در محراب عبادت شهید می شود.
حجت الاسلام آقاحسینی بزرگترین معروف زمان ما را تشکیل حکومت اسلامی دانست و تاکید کرد: امروز بالاترین مصداق معروف حفظ نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است.
2001/پ20/ب

 


ارسال نظرات
پر بیننده ها