خبرهای داغ:
مسئول تربیت و آموزش بسیج دانشجویی قم خبرداد؛

تبیین مطالبات رهبری در دیدار اخیر با دانشجویان در "طرح ولایت" استانی بسیج دانشجویی قم

مسئول تربیت و آموزش بسیج دانشجویی قم از تبیین مطالبات رهبری در دیدار اخیر با دانشجویان در "طرح ولایت" استانی بسیج دانشجویی قم خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۲۵۶۲
|
۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲

حسن اورعی، معاون تربیت و آموزش ناحیه بسیج دانشجویی استان قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم طی سخنانی ضمن بیان خبر برگزاری طرح ولایت استانی بسیج دانشجویی قم برای حدود 250 نفر از دانشجویان برگزیده بسیجی در مردادماه سال جاری، اظهار کرد: در این طرح تلاش خواهیم کرد منویات و مطالبات مقام معظم رهبری از دانشجویان که طی سالهای اخیر و به ویژه در دیدار هفته گذشته با دانشجویان بیان شده است را تبیین و تحلیل نموده و مقدمات اجرایی شدن هرچه سریع تر فرامین معظم له را فراهم آوریم.

وی در خصوص محورهای فکری و محتوایی مدنظر در این طرح گفت: دو مبحث مهم آماده شدن برای ادامه مبارزه با استکبار و استکبارستیزی و علاوه بر آن صیانت و ترویج همه جانبه از "خط امام" و جلوگیری از تحریف این مسیر روشن؛سرفصلهای کلی معرفتی-بصیرتی ما در این طرح خواهد بود.

اورعی همچنین با اشاره به سابقه طولانی برنامه تاثیرگذار طرح ولایت از حضور 250 نفر از دانشجویان خواهر و برادر در دوره استانی طرح ولایت خبر داد که این تعداد از میان بیش از 600 نفر دانشجوی داوطلب برگزیده شده اند. وی گفت: این طرح در دهه سوم مردادماه و همزمان با دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع) و در دانشگاه قم اجرا خواهد شد.

معاون تربیت و آموزش بسیج دانشجویی قم در خصوص اهداف این طرح گفت: مهمترین هدف این دوره آموزشی بالابردن میزان آشنایی دانشجویان با مبانی معرفتی اندیشه اسلامی و همچنین افزایش دانشهای بصیرتی؛ مهارتی تشکیلاتی و اخلاقی تربیتی دانشجویان بسیجی است به نحوی که در نهایت مقدمه ای باشد برای تربیت کادر تراز انقلاب اسلامی که از مطالبات مقام معظم رهبری از بسیج دانشجویی می باشد.

وی در پایان تصریح کرد: معاونت تربیت و آموزش بسیج دانشجویی قم پس از اتمام طرح ولایت نیز برای ادامه یک همکاری منسجم با دانشجویان شرکت کننده در این طرح برنامه ریزی گسترده ای نموده است تا با اضافه شدن این افراد به بدنه بسیج دانشجویی و بخصوص حضور آنها به عنوان سرگروه در حلقه های صالحین دانشجویی تاثیرگذاری گسترده تری در اقشار مختلف دانشجویان داشته باشد.



ارسال نظرات