پیام تبریک مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار اردبیل به‌مناسبت توافق هسته‌ای ایران و 1+5

در بیانیه مشترک استاندار و نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل، آمده است: امروز مقاومت مردم شجاع ایران باردیگر به ثمرنشست و در آستانه عید فطر، رحمتی بزرگ در سایه دعای ملت برای دستیابی به توافقی عزتمند نصیبمان شد.
کد خبر: ۸۵۴۲۵۷۵
|
۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،مجید خدابخش، استاندار و آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در خصوص توافق هسته ای ایران و 1+5 پیام تبریک مشترک صادر کردند.

متن کامل این پیام مشترک بدین شرح است:

به فضل پروردگار سبحان، ملت سربلند ایران عزیز امروز به موفقیتی دیگر در عرصه های بین المللی نایل گردید که بی تردید این پیروزی غرورآفرین مرهون رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، تدبیر رییس جمهور محترم و فرزندان شجاع این ملت در تیم مذاکره کننده هسته ای است.

امروز مقاومت، صبر و تحمل مردم شجاع ایران بار دیگر به ثمر نشست و در آستانه عید سعید فطر و ماه رحمت الهی، رحمتی بزرگ در سایه دعای ملت سربلند ایران برای دستیابی به توافقی عزت مند نصیبمان شد.
اینجانبان ضمن ابراز خرسندی از این موفقیت، جا دارد از مردم عزیز میهن‌مان بخاطر ایستادگی و مقاومت مقتدرانه در برابر فشارهای نادرست تحریم کنندگان در سال های اخیر قدردانی کرده و این توفیق الهی را به مقام معظم رهبری، خانواده معزز شهدا و ایثارگران و همه اقشار ملت قهرمان تبریک بگوییم.

امید است با این توافق شاهد تحقق بیش از پیش مطالبات به حق مردم در راستای حفظ منافع ملی و ارزش های انقلاب اسلامی و پیشرفت و ترقی و سرافرازی ایران عزیز و اسلامی‌مان باشیم.


ارسال نظرات
آخرین اخبار