تعدادی از مسئولین تشکلهای دانشجویی دانشگاههای اردبیل تاکید کردند: فعالیت های منسجم تشکلهای دانشجویی علاوه بر ایجاد محیط شاد و پویا در دانشگاه،منجر به پیشرفت روز افزون کشور می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۲۵۷۶
|
۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،تعدادی از مسئولین تشکل های دانشجویی دانشگاههای اردبیل پس از دیدار دانشجویان با مقام معظم رهبری، ضمن تشکر از رهنمود های رهبر انقلاب در این مقطع حساس کشور بر اجرای فرامین معظم له تأکید کردند.

دانشجوی متعهد تن به مفاهیم بزک کرده نمی دهد

کیوان مجرد،مسئول سابق هیأتمنتظران حسینی دانشگاه علوم پزشکی اردبیلدر خصوص دیدار دانشجویان با مقام معظم رهبری گفت: از سخنان معظم له در جمع دانشجویان این برداشت می شود که یک دانشجوی متعهد، یک دانشجوی آرمانگرا و متفکر است که با غنای فکری درست، به هیچ احدی اجازه نمی دهد تا با افکاری سطحی و محافظه کارانه خود، واقعیات مسلم کشور را نادیده بگیرد و آرمان های امام(ره) را از یادها ببرند.

وی افزود: دانشجوی متعهد، دانشجوی توانمند و دارای اعتماد به نفس بالاست و هرگز تن به مفاهیم بزک کرده نمی دهد و با بصیرت کامل در صدد است تا با تکرار و اسرار بر آرمان های خود، آنها را عملی و اجرا کند.

فعالیت های تشکل های دانشجویی باعث پویایی و نشاط در جامعه می شود

سجاد آقازادهدبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محققاردبیلیبا اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با دانشجویان گفت: تشکلهای دانشجویی باعث گسترش فعالیتها و نشاط و پویایی جوانان و دانشجویان خواهند شد چرا که حمایت رهبری از آزاد اندیشی و آرمانخواهی دانشجویان و رفع موانع و شبهاتی که برخی افراد مغرض در دانشگاه ایجاد می کنند، نوید دانشگاهی پرنشاط، آزاد، پویا و اسلامی را می دهد که دوشادوش مسئولین به پیشرفت نظام منجر خواهد شد.

افکار انقلابی، دانشگاه اسلامی را بوجود می آورد

کیوان عاصمدبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیلبا بیان اینکه کلید تشکل های دانشجویی باید در دستان بچه های انقلابی باشد گفت: افکار انقلابی، دانشگاه اسلامی را بوجود می آورد.

وی به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص جمع کردن تشکل های یکبار مصرفی که به خاطر انتخابات ایجاد می شوند اشاره کرد و گفت: تشکلی که روح جنبش دانشجویی در آن جریان ندارد آلت دست دیگران خواهد بود و مطمئناً به بی راهه خواهد رفت و طبق بیانات مقام معظم رهبری ایجاد چنین تشکلهای یکبار مصرف با هدف مقطعی و خاص کار غلطی است.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل بهترین راهکار جهت تبیین دیدگاههای مقام معظم رهبری در دانشگاهها و به طبع جامعه را در برگزاری کرسی های آزاد اندیشی دانست و گفت: با اجرای صحیح و متداوم کرسی های آزاد اندیشی می توان بسیاری از مسائلی که باعث ایجاد دغدغه در جوانان می شود را به راحتی حل و فصل کرد.

عاصم به ایجاد شور و نشاط جوانی در محیط دانشگاه پرداخت و گفت: فعالیت های تشکلهای دانشجویی در چارچوب قانون، خود به خود نشاط اور است و نیازی به آوردن گروه های موسیقی در این محیط مقدس علم که نهایتا منجر به انحراف فکری دانشجویان می شود نیست و همین فعالیت های علمی ، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی تشکلها خود به شرط تدام هفتگی یا ماهانه نشاط آور است.

دانشجویان بسیجی اجازه هیچگونه انحرافی در مسیر ارزش های انقلاب را تخواهند داد

صادق حسین پورمسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیلنیز در این رابطه گفت: توجه مقام معظم رهبری به دانشجویان نهایت لطف ایشان به این قشر است. توجهی که حاصلش تثبیت احساس هویت و اعتماد به نفس در بین دانشجویان بوده و تحقق آرمان های اصیل انقلاب و اسلام را در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دانشجویان و مخصوصا بسیج دانشجویی مخاطب مقام معظم رهبری قرار گرفتن را افتخار می داند و با تکیه بر بیانات مقام معظم رهبری تلاش خود را برای تحقق آرمان های انقلاب و ایجاد تمدن اسلامی دو چندان خواهد کرد.گفت: دانشجویان بسیجی با تآسی از امر ولی فقیه اجازه اعلام موجودیت به هیچ گونه انحرافی در مسیر ارزش های انقلاب و اسلام ناب محمدی را نخواهند داد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل تصریح کرد: با وجود دانشجویان انقلابی در محیط دانشگاه، فرصت اهانت به قشر دانشجو و استفاده ابزاری از آنها توسط سیاسیون داده نخواهد شد.

حسین پور افزود: با عنایت به تاکیدهای مکرر مقام معظم رهری بر برگزاری کرسی های آزاد اندیشی، متاسفانه این امر به ذائقه برخی مسئولین خوش نمی آید اما باید بدانند بسیج دانشجویی کوچکترین اخلالی را در امر ولی بر نمی تابد و با تمام قوا پیگیر مطالبات رهبری در دانشگاه است.

ارسال نظرات