خبرهای داغ:
اختتامیه کلاسها و برنامه های خودسازی و تفسیر قرآن و کلاس اخلاق ویژه ماه مبارک رمضان با حضورسردار معین پورجانشین فرمانده سپاه ولیعصر(عج)،حجت الاسلام فرهانی معاون آموزشی حوزه های علمیه سراسر کشور و مسئولین عقیدتی سیاسی و کلیه کارکنان این سپاه در نمازخانه امام خمینی(ره)برگزارشد.
کد خبر: ۸۵۴۲۶۱۴
|
۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج ازخوزستان:

آیت الله فرهانی درخصوص قدر و منزلت ماه مبارک رمضان سخن گفت و افزود:اگر ملت ها یکی شوند در وفای به عهد خدا،قطعا امام زمان (عج)را زیارت خواهیم کردوبه فرموده خود آقا امام زمان(عج)،کسی که معرفت به ولایت داشته باشد و در عمل وفای به عهد کند ما را زیارت خواهد کرد.

وی افزود: شب قدر،شب مهدی و شب پیوند با ولایت است و اگر کسی معرفت به امام زمان(عج)بدست بیاورد مثل کسی است که در خیمه امام زمان(عج)دارد به سر می برد.

مسئول آموزشی حوزه های علمیه کشور در ادامه افزود: مسئله ولایت و خلافت و یا غدیر،ازمسئله بعثت مهم تر و بزرگ تر است به این دلیل که مسئله غدیر مسئله خلافت عین خلافت الهی است و بعثت مسئله نبوت است و ارتباطش با جبرئیل می باشد و همین مسئله در قرآن نیز آمده است و بعثت مقامی است که آدم شاگرد است و فرشته استاد. ولی در ولایت آدم استاد می شود و فرشته شاگرد.

در پایان به تعدادی از مربیان و کارکنان فعال در عرصه عقیدتی هدایایی به رسم یادبود اهداءشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها