خبرهای داغ:
امام جمعه شهر اقبالیه:

زیادی روی در سخن باعث گناه می شود

امام جمعه شهر اقبالیه بیان داشت: زیادی روی در سخن باعث گناه میشود پس زبان را باید کنترل کرد چرا که یکی از راه های مبارزه با نفس همین کنترل زبان است که منشأ خیلی از آسیب هاست.
کد خبر: ۸۵۴۲۶۴۳
|
۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
به گزارش خبرگزاری  بسیج از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان امام جمعه شهر اقبالیه صبح امروز در اختتامیه کلاس های ماه مبارک رمضان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین اظهار داشت: ماه رمضان، ماه جهاد با نفس است، جهاد با نفس همان جهاد اکبر است. نفس عماره دشمن نامرئی انسان است که بین دو پهلوی قرار گرفته است که انسان را به خلاف وا می دارد.

امام جمعه شهر اقبالیه اذعان داشت: ماه مبارک رمضان، ماه توبه و مغفرت است و درهای مغفرت به سوی انسان ها باز است و چه بسا که این ماه مغفرت گذشت و باید با آن وداع کرد.

وی تأکید کرد: دشمن بارز و آشکار انسان شیطان و اسلحه او همان نفس عماره است که انسان را از مسیر الهی گمراه می کند.

فاطمیان به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد و عنوان کرد : انسان باید همواره یاد خدا باشد و ذکر او را بگوید، چرا که در یاد خدا بودن و ذکر او را گفتن به قلبها تسلی خاطر و آرامش می دهد و اگر از یاد خدا غافل شویم مرده متحرک هستیم حیات واقعی انسان یاد خدا است.

امام جمعه شهر اقبالیه گفت: انسان مومن با تفکر عمل می کند و اعمال خود را کنترل می کند تا مرتکب گناه نگردد و بیشتر سعی در خشنودی و رضایت پروردگار خویش است و خداوند هم او را در زندگی دنیوی و اخروی سعادتمند خواهند کرد.

فاطمیان اظهار داشت : ما باید از ظرفیت این ماه مبارک، ماه رحمت و عبودیت بهره کافی را ببریم و با تلاوت قرآن و اعمال مخصوص این ماه ایمان خود را تقویت کنیم.

وی عنوان کرد: تسهیل در کارهای نیک، ایجاد احسان، محو گناهان، امنیت و سلامت از فواید ماه رمضان است که اکنون در آستانه خروج از این ماه رحمت الهی هستیم و باید وداع کنیم انسانی خوشبخت است که از ماه مبارک رمضان استفاده کافی را برده باشد.

 

 

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار