مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرکرد، گفت: دعای وداع امام سجاد با ماه مبارک رمضان، اسرار نهفته این ماه پُر خیر و برکت را آشکار می نماید .
کد خبر: ۸۵۴۲۶۴۴
|
۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل زمان پور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرکرد در جلسه پایانی اخلاق ماه مبارک رمضان با اشاره به غفران و رحمت الهی در ماه مبارک رمضان بیان داشت: مومنین می کوشند تا در ماه رحمت الهی گناهان خود را پاک کنند و سعادتمند کسی است که در این راه موفق باشد.

وی افزود: این ماه، ماه خداست که حضرت حق تعالی در آن حسنات را می افزاید و خطاها و سیئات را پاک میکند.

زمانپور ادامه داد: امام زین العابدین علیه السلام در مناجات عاشقانه وداع با ماه مبارک رمضان، با سلام‌های مستقیم و خطاب‌های حضوری به این ماه پر فضیلت، معارفی را بازگو فرموده که از یک سو اسرار نهفته این ماه پُر خیر و برکت را آشکار می نماید و از سوی دیگر، به همه می‌آموزد که فرصت‌های معنوی این ماه را باید غنیمت شمرد و خود را در معرض نسیم دل‌انگیز آن‌ها قرار داد.

سرگرد پاسدار اسلام نیکزاده، مسئول عقیدتی سیاسی ناحیه شهرکرد نیز با اشاره به برنامه های اجرا شده درطول ماه مبارک رمضان گفت: کلاس های اخلاق و تفسیر قرآن برای کارکنان پایور و وظیفه با حضور اساتید برتر شهرستان در طول این ماه برگزار گردید که در پایان شرکت کنندگان این کلاس ها در آزمون نهایی شرکت نمودند.

در پایان این برنامه و پس از برگزاری آزمون، مراسم قرائت مناجات و دعای وداع با ماه مبارک رمضان توسط مداحان اهل بیت عصمت و طهارت برگزار شد.

ارسال نظرات