به همت روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

سومین محفل انس با قرآن در امامزاده جعفر یزد برگزار شد

به منظور بهره گیری از نورانیت قرآن کریم سومین محفل انس با قرآن کریم با حضور پایوران و سربازان ناحیه روح الله یزد در امامزاده جعفر یزد برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۲۶۴۹
|
۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲

 

       به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازیزد: صبح امروز این مراسم با حضور قاری کشوری برادر بسیجی محمد دهقان چناری و گروه تواشیح ولایت از شهرستان مهریز، مسئول نمایندگی ولی فقیه، فرماندهی ناحیه، پاسداران و سربازان ناحیه روح الله یزد در امامزاده جعفر یزد برگزارشد.

 در این مراسم ابتدا قاری نوجوان برادر خواجه افضلی آیاتی از قرآن کریم را تلاوت نمود سپس قاری کشوری برادر بسیجی محمد دهقان چناری نکات آموزشی تلاوت قرآن کریم را بیان کرد.

در ادامه برنامه گروه تواشیح ولایت از شهرستان مهریز به اجرای برنامه خود پرداختند.

حجه الاسلام شاکری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه روح الله مطالبی در خصوص اهمیت قرآن ایراد فرمود و گفت: قرآن موعظه، شفای دلها، هدایت و رحمت و نور الهی است و انسان را به سوی هدایت الهی و سعادتمندی راهنمایی می کند و تلاوت قرآن در زندگی روزمره نقش بسزایی خواهد داشت که انسان با انجام این عمل متوجه این نقش خواهد شد.

ایشان در این مراسم اظهار کرد: خداوند در قرآن می فرماید «شهر رمضان الذی انزل فیه القرآن» و این نشان می دهد که عظمت ماه رمضان به دلیل نزول قرآن در این ماه مبارک است و این آیه به تنهایی اهمیت تلاوت و تدبر در قرآن را در این ماه گوش زد می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار