این ما هستیم که با عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی باید مشکلات را مرتفع کنیم و این تفکر که مشکلات اقتصادی ناشی از آثار تحریم ها است و باید منتظر لغو تحریم ها بنشینیم از ریشه اشتباه است.
کد خبر: ۸۵۴۲۶۵۱
|
۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶
عباسعلی منصوری آرانی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، در پاسخ به این سؤال که آیا با حصول توافق هسته ای مردم باید منتظر گشایش در امور اقتصادی باشند؟ گفت: مشکلات اقتصادی ما در گرو تفکرات و اجراییات داخلی است. نباید فکر کنیم که کشورهای خارجی می توانند گره های اقتصاد ما را باز کنند بلکه مشکلات موجود در داخل کشور باید از بین برود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی، اذعان داشت: این ما هستیم که با عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی باید مشکلات را مرتفع کنیم و این تفکر که مشکلات اقتصادی ناشی از آثار تحریم ها است و باید منتظر لغو تحریم ها بنشینیم از ریشه اشتباه است.

وی با بیان اینکه در روزهای آتی شاهد شوک های گوناگونی در اقتصاد کشور خواهیم بود، افزود: این نوسانات طبیعی است و مردم نباید ذوق زده شوند.

منصوری آرانی با بیان اینکه بازگشت پول های بلوکه شده ایران می تواند اثری مثبت در اقتصاد کشور بگذارد، تصریح کرد: این پول ها می تواند نقشی مؤثر در از بین بردن رکود موجود داشته باشد و این درصورتی امکان پذیر است که دولت بتواند با مدیریتی صحیح این سرمایه را در عرصه تولید تزریق کند.

ارسال نظرات