خبرهای داغ:
مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی:

مجد و عظمت اسلام با اتحاد و وحدت گروه های اسلامی محقق می شود

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه مجد و عظمت اسلام با اتحاد و وحدت گرو ه های اسلامی محقق می شود گفت: پیروزی در مقابل قدرت های استکباری فقط با دادن دست اتحاد بین گروه های اسلامی میسر می شود.
کد خبر: ۸۵۴۲۶۶۸
|
۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت اسلام والمسلمین گرایلی در نشست سالیانه مودت فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج، برادران تشیع و تسنن و مسئولین شجره طیبه صالحین شهرستان درمیان به تاریخچه پیدایش جریانات تکفیری و داعش اشاره و اظهار کرد: اگر مسلمانان بصیرت داشته باشند می دانند کسانی که در زمینه اختلاف قدم برمی دارند دلسوز جریان اسلامی نیستند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: امروز امنیتی که ما در کشورمان داریم به یمن سیاست وحدت در کشور است و اگر برادران اهل تشیع و تسنن در این زمینه بصیرت لازم را نداشته باشند، باید منتظر ایجاد ناامنی توسط دشمن باشند.

وی افزود: باید دین باوری و تفکر ایجاد حکومت اسلامی زیر لوای قرآن داشته باشیم زیرا پیامبر مبلغ به نقاط مختلف می فرستادند که مردم بصیرت پیدا کنند.

گرایلی با بیان اینکه باید حکومت جهان در اختیار اسلام باشد ، عنوان کرد: مجد و عظمت اسلام با اتحاد و وحدت گرو ههای اسلامی محقق می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: امروز باید تشیع و تسنن با وحدت در کنار هم زندگی کنند و اگر بخواهیم در مقابل قدرت های استکباری پیروز باشیم فقط با دادن دست اتحاد بین گروههای اسلامی میسر می شود و باید روی مشترکات فکر کنیم.

خدادادی: خانواده ها پشتیبانی کنندگان معنوی بسیجیان هستند

حسین خدادادی فرمانده سپاه درمیان نیز هدف از برگزاری این نشست را ایجاد انس و الفت بین فرماندهان و خانواده بسیجیان عنوان کرد و افزود: خانواده های بسیجیان به عنوان پشتیبان معنوی در انجام امور بسیج می باشند.

وی تقویت روحیه نشاط و معنویت در خدمتگزاری خانواده بزرگ بسیج دانست و گفت: ترویج و سبک زندگی علوی و فاطمی، ایجاد استحکام وحدت بین برادران اهل تشیع و تسنن از جمله اهداف نشستمودت است.

برگزاری نشست های عاشقان ولایت و تربیت و تعالی ناحیه از دیگر برنامه های سپاه درمیان بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار