به همت حوزه معصومیه(س) از ناحیه روح الله یزد صورت گرفت:

مراسم افطاری طرح مودت ویژه فرماندهان پایگاه های مقاومت

همزمان با روز های پایانی ماه ضیا فت الهی مراسم افطاری طرح مودت ویژه فرماندهان پایگاه های مقاومت حوزه های معصومیه(س) و بنت الهدی و خانواده های آن ها با هدف ایجاد انس و الفت هر چه بیشتر بین کارکنان، فرماندهان پایگاه‏‌ها و حوزه ها و تقدیر از خانواده‌‏های آنها صورت گرفت.
کد خبر: ۸۵۴۲۶۹۲
|
۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: همزمان با روز های پایانی ماه ضیا فت الهی مراسم افطاری طرح مودت ویژه فرماندهان پایگاه های مقاومت حوزه های معصومیه(س) و بنت الهدی و خانواده های آن ها با هدف ایجاد انس و الفت هر چه بیشتر بین کارکنان، فرماندهان پایگاه‏‌ها و حوزه ها و تقدیر از خانواده‌‏های آنها صورت گرفت.

 در این مراسم سرگرد امامی فرمانده ناحیه روح الله یزد ضمن خیر مقدم خدمت خانواده های بسیج و پایوران، نکاتی را در مورد استکبار ستیزی و وحدت بیان داشت.

 در ادامه، حجت‌الاسلام داوودی مسئول بسیج طلاب استان در خصوص امر به معروف ونهی ازمنکر و داشتن خانواده ای سالم مطالبی را بیان کرد.

مسئول بسیج طلاب استان با اشاره به ضرورت احیای امر به معروف و نهی از منکر، ابراز داشت: در نحوه امر به معروف ونهی از منکر باید با زبان و گفتار لین و نرم و محبت آمیز برخورد کنیم،  تا در جامعه موثر واقع شود.

حجت الاسلام داوودی به تشریح اهمیت انجام این فریضه الهی در جامعه و آثار و برکات آن پرداخت و خاطر نشان کرد: دشمن با برنامه ریزی وارد خانه های ما شد و بسیاری از معروفات را از ما گرفت بدون اینکه ما متوجه شویم.

ابتدا به خانم ها گفتند که مانتوها بلند و دست و پا گیر است، چادر را در محل کار کنار بگذارید کم کم مانتو ها را کوتاه کردند و به صورت امروزی که همه می بینیم شد، لباس های کشی و شلوار هایی با فاق های کوتاه وارد کردند تا جوان امروزی ما را بی حجاب کنند.

وی تاکید کرد: باید امر به معروف و نهی از منکر بین زن و شوهر شروع شود وقتی یک مرد یا زن در مورد حجاب در منزل به همسر خود در مقابل نامحرم تذکر داد بی حجابی دیگر به بیرون از منزل کشیده نمی شود.

حجت الاسلام داوودی بیان داشت: در برخی از موارد رعایت نکردن حجاب باعث ایجاد بلوغ زودرس در نوجوانان و فرزندان می شود و برای مقابله با کارکردهای دشمن، ماهواره ها، فساد و بی بند باری باید در حلقه های صالحین آگاه سازی صورت گیرد تا آحاد مردم امر به معروف را از خانه های خود شروع کنند و بعد به سراغ فامیل و آشنایان خود بروند.

 وی اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر کنید، اینگونه دیگر امر به معروف و نهی ازمنکر در جامعه زنده خواهد شد و در اجتماع معروفات زیاد و منکرات کم خواهد شد.

در ادامه حجت الاسلام داوودی در خصوص خانواده سالم و رعایت کردن نکاتی در خصوص زندگی اسلامی مطالبی را بیان نمود.

در ادامه حاضرین، نماز جماعت مغرب و عشا را به امامت حجت الاسلام والمسلین باقی زاده اقامه کردند و مراسم با صرف افطاری به پایان رسید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار