مراسم اختتامیه طرح جوانه‌های صالحین با حضور فرمانده سپاه استان زنجان و جمعی از مسئولان در زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۲۷۰۴
|
۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان؛ سپاه ناحیه زنجان همزمان با تعطیلات تابستان برنامه‌های مختلفی برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در سطح پایگاه‌ها برگزار می‌کند که در این رابطه مراسم اختتامیه طرح جوانه‌های صالحین امروز 25 تیر‌ماه جاری ساعت 16 در مسجد ولیعصر (عج) شهرک امیرکبیر زنجان برگزار می‌شود.

در این زمینه فرمانده پایگاه حضرت بقیةالله اعظم زنجان اظهار داشت: این مراسم با حضور ابوالفضل طهماسبی فرمانده سپاه ناحیه زنجان، مسئولان سپاه و شرکت‌کنندگان و خانواده‌های طرح جوانه‌های صالحین و سخنرانی جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در طول ماه مبارک رمضان طرح جوانه‌های صالحین با حضور 120 نفر از دانش‌آموزان پسر زنجان برگزار شد، گفت: در این طرح دانش‌آموزان 8 تا 15 ساله شرکت کردند.

فرمانده پایگاه حضرت بقیه‌الله اعظم زنجان با بیان اینکه سه روحانی مقیم برای تدریس در این دوره‌ها حضور داشتند، افزود: این طرح با عنوان بچه‌های آسمانی 2 برای دومین سال برای علاقه‌مندان و دانش‌آموزان برگزار شده است.

قره‌باغی با اشاره به اینکه اعضای فعال، با اخلاق و باادب این طرح برای معرفی در قالب هفت حلقه معرفی می‌شوند، افزود: در مراسم امروز از 40 نفر از نفرات برتر اخلاق، نفرات برتر اساتید بسیجی، نفرات برتر بسیجی فعال و...تجلیل می‌شود.

وی هدف از برگزاری این طرح را افزایش توان بسیج، آشنایی بسیجیان جدیدالورود با بسیج، آشنایی بسیجیان با مسجد و بسیج اعلام کرد.

فرمانده پایگاه حضرت بقیةالله اعظم زنجان به دیگر برنامه‌های بسیج برای دانش‌آموزان و اعضای بسیج اشاره کرد و ابراز داشت: کلاس‌های احکام، اخلاق، سیره شهدا، دوره‌های کمک درسی زبان انگلیسی، رایانه و فیزیک و...برای بسیجیان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات