با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مردم شهید پرور بافق یادمان شهدای گمنام روستای دولت آباد این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۲۷۰۶
|
۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بافق: یادمان شهدای گمنام روستای دولت آباد بافق در محل تپه نورالشهدای این روستا برگزار شد. حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق سخنران این آئین بود.

امام جمعه بافق در این آیین با اشاره به رشادت ها و ایثارگری شهدا در دفاع مقدس اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا ضامن حفظ آرمان های نظام و انقلاب در جامعه می باشد.

حجت الا سلام سید جواد سلیمانی در ادامه لازمه حل مشکلات جامعه را وفاق و همدلی در بین مردم و مسئولان عنوان کرد و اظهارداشت: نامگذاری امسال به عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی یک ابتکار هوشمندانه از سوی مقام معظم رهبری می باشد که وجود رویداد های مهمی چون انتخابات و مذاکرات هسته ای در این سال یکی از دلایل نامگذاری امسال به این عنوان می باشد.

فرماندار بافق نیز در ادامه این مراسم گفت: جوانان غیور کشور ما هشت سال مردانه در مقابل زیاده خواهی قدرتهای جهانی ایستادگی کردند و با تمام وجود و سرمایه خود از عزت و شرف این مملکت با اهدای جان خود دفاع نمودند.

سید مهدی طلایی مقدم توافق هسته ای را ناشی از وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان دانست و افزود: امروزه فرزندان این کشور توانستند همانند سالهای دفاع مقدس در عرصه دیپلماسی و مذاکرات هسته ای با قاطعیت در برابر زیاده خواهی قدرت های جهانی عزت مندانه ایستادگی کنند.

وی وجود حمایت و پشتیبانی های مقام معظم رهبری و مسئولان نظام در موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای را غیر قابل انکار عنوان کرد و گفت: موفقیت ما در عرصه دیپلماسی کشور ناشی از جو همدلی و وحدت بین مسئولان و مردم بود.

گفتنی است گلباران قبور مطهر شهدای گمنام، اجرای سرود و برپایی سفره  ضیافت افطار از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

ارسال نظرات