مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه رضوانشهر:

فضیلت شب عید سعید فطر کمتر از شب قدر نیست

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه رضوانشهر گفت: فضیلت شب عید سعید فطر کمتر از شب قدر نیست و در این شب بر اساس احادیث و روایات اشاره شده به اینکه انسان شب زنده داری نماید و به راز و نیاز با معبود خویش بپردازد.
کد خبر: ۸۵۴۲۷۲۷
|
۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رضوانشهر، حجت الاسلام و المسلمین بخشش در مراسم اختتامیه برنامه های قرآنی ماه رمضان در حسینیه سپاه ناحیه رضوانشهر ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر اظهار کرد: خداوند افتخار می کند به اینکه بندگانش در گرما و ساعات طولانی روز، روزه می گیرد و نه می خورد و نه می آشامند.

وی با ذکر حدیثی از پیامبر اسلام (ص) افزود: پیامبر فرموده که امت من در این ماه مبارک 5 هدیه را دریافت می کنند که اولین هدیه نظر خاص و ویژه خداوند به بندگانش در شب اول ماه رمضان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه رضوانشهر هدیه دوم را خوشبویی دهان فرد روزه دار دانست و افزود: در نزد خداوند در هنگام غروب بوی بد دهان روزه دار از بوی مشک خوش بوتر و پاکیزه تر است.

حجت الاسلام بخشش به بیان هدیه سوم پرداخت و گفت: فرشتگان شب و روز برای بندگان روزه دار خدا طلب استغفار و بخشش می نماید.

وی هدیه چهارم را بشارت بندگان به بهشت عنوان نمود و افزود: خداوند متعال به بهشت می گوید که برای بندگانم استغفار کن و خودت را برای آنها زینت بده چراکه بندگانم غرق در سختی های دنیا هستند و می خواهند به بهشت بیایند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه رضوانشهر در ادامه هدیه پنجم را غفران و رحمت الهی برشمرد و یادآور شد: در این ماه خداوند بندگان روزه دار خویش را مورد غفران و رحمت واسعه خویش قرار می دهد.

وی در خاتمه با اشاره به اهمیت عید سعید فطر خاطرنشان کرد: فضیلت شب عید سعید فطر کمتر از شب قدر نیست و در این شب انسان ها باید به راز و نیاز و شب زنده داری بپردازند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار