مدیرکل بهزیستی گیلان:

هزار و 472 پایگاه ثابت و سیار آماده دریافت وجوهات فطریه در گیلان است

مدیرکل بهزیستی گیلان گفت: هزار و 472 پایگاه ثابت و سیار بهزیستی گیلان برای دریافت وجوهات فطریه مردم خداجوی استان در روز عید سعید فطر در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۸۵۴۲۷۲۸
|
۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۳

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری بسیج از گیلان، دکتر محمدرضا پارسی اظهار کرد: یک هزار و 472 پایگاه ثابت و سیار بهزیستی گیلان برای دریافت وجوهات فطریه مردم خداجوی استان در روز عید سعید فطر در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه ادارات، مراکز دولتی و غیردولتی تحت نظارت بهزیستی گیلان آمادگی لازم برای جمع وجوهات فطریه مردم را دارند، تصریح کرد: زکات جمع‌آوری شده برای خانواده‌های بی‌بضاعت، ایتام، معلولان، سالمندان و... هزینه می‌شود .

دکتر پارسی افزود: سازمان بهزیستی براساس فتاوی مراجع عظام می‌تواند وجوهات فطریه را جمع‌آوری کند.

وی ادامه داد: سازمان بهزیستی سال گذشته در هزار و 350 پایگاه مبلغ 75 میلیون تومان فطریه جمع آوری کرد که مبلغ ذکر شده را با کسب مجوزهای شرعی که از مراجع و علما و مجتهدین دریافت کرد برای مواد غذایی، پوشاک، تامین جهیزیه نوعروسان، مسکن، معلولان و ... هزینه کرد.

مدیرکل بهزیستی گیلان در پایان ضمن درخواست از مردم خداجوی گیلان برای اهدای فطریه خود به بهزیستی خاطرنشان کرد: تمامی افراد و مراکزی که مجاز به جمع آوری وجوهات فطریه هستند دارای برگه معرفی نامه بوده و لذا با افراد سودجویی که بدون معرفی نامه و کارت شناسایی معتبر به درب منازل مراجعه می کنند، همکاری نکنند.

گفتنی است، هم اکنون 75 معلول، زن سرپرست خانوار و کودکان بدون سرپرست و ایتام، تحت پوشش بهزیستی گیلان هستند و از خدمات این سازمان بهره می‌گیرند.

 

ارسال نظرات