خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه سمنان:

امنیت روانی خانواده و اجتماع؛ ارمغان حفظ حجاب و عفاف است

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه سمنان گفت: یکی از فواید حفظ حجاب و عفاف تقویت حس اعتماد و ایجاد امنیت روانی در خانواده و اجتماع است.
کد خبر: ۸۵۴۲۷۷۶
|
۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
حجت الاسلام محمدباقر لیاقتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: نمی توان در خصوص عملکرد متولیان قانون در اجرای قانون عفاف و حجاب نظر قطعی داد؛ چرا که در میان آن ها افراد متدین، دلسوز و معتقدی وجود دارد که تعدادشان کم نیست؛ اما به یقین پیگیری مسئولان متدین و دلسوز کافی نبوده و برخی از آن ها به صورت سلیقه ای عمل می کنند.

وی با اشاره بر راهکارهای ترویج عفاف و حجاب افزود: تولید و فروش البسه اسلامی، فضاسازی اسلامی، فرهنگ سازی توسط صدا و سیما، ارتقای آگاهی در خصوص آثار سوء بدحجابی، تلاش جدی حوزه های علمیه، آموزش و پرورش و بسیج از جمله راهکارهای ترویج عفاف و حجاب است.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه سمنان ادامه داد: با توجه به اینکه عدم رعایت حجاب و عفاف در جامعه توسط بانوان و حتی آقایان مسبب ایجاد گناهان مربوط به چشم در انسان می شود؛ بنابراین مشکلات روحی و روانی در جامعه گسترش پیدا می کند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه سمنان خاطرنشان کرد: عدم رعایت عفاف و حجاب بی میلی به خانواده و تنوع طلبی را نیز به همراه دارد و به تدریج باعث از هم گسستگی پیوند خانواده می شود.

حجت الاسلام لیاقتی با تأکید بر اینکه باید مراقب کانون گرم خانواده باشیم و برای استحکام روابط اعضای خانواده تلاش کنیم، بیان کرد: حجاب و عفاف در جامعه می تواند حس اعتماد و امنیت روانی خانواده و اجتماع را به ارمغان بیاورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار