خبرهای داغ:
شاه امیریان
مدیرکل راه و شهرسازی لارستان خبر داد
مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت: عملیات اجرایی قیرپاشی و آسفالت باند دوم محور لار - جهرم به طول 10 کیلومتر آغاز شده است.
کد خبر: ۸۵۴۲۸۲۵
|
۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، داریوش نصر،مدیرکل راه و شهرسازی لارستان صبح امروز در بازدید از پروژه در حال اجرای محور لار - جهرم، اظهار داشت: پروژه‌های راه‌سازی در راستای کاهش تصادفات جاده‌ای، افزایش ایمنی در جاده و خدمات‌رسانی به عموم مردم از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی افزود: طول کل محور ترانزیتی لار - جهرم 155 کیلومتر است که 105 کیلومتر آن در حوزه استحفاظی اداره‌کل راه و شهرسازی لارستان قرار دارد.

 مدیرکل راه و شهرسازی لارستان بابیان اینکه محور لار – جهرم نزدیک‌ترین مسیر مرکز استان فارس به آب‌های نیلگون خلیج‌فارس و بندرهای جنوبی است، خاطرنشان کرد: بیش از یک‌سوم خودروهای سنگین جنوب کشور  از این مسیر تردد می‌کنند و به همین منظور چهارخطه کردن آن در اولویت کاری این اداره‌کل قرار دارد.

نصر احداث بزرگراه لار - جهرم را از بزرگ‌ترین پروژه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی لارستان عنوان و یادآوری کرد: فاز نخست این پروژه به طول 18 کیلومتر در سال گذشته به بهره‌برداری رسید.

وی اضافه کرد: عملیات قیرپاشی و آسفالت فاز دوم این پروژه (حدفاصل کورده - دهکویه) به طول 10 کیلومتر و عرض 11 متر آغاز شده است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها