امام جمعه پارس آباد با انتقاد شدید از عملکرد صدا و سیمای مركز اردبيل در خصوص پوشش خبری اين شهرستان گفت: لازم باشد اقدام به راه اندازي صداوسیمای مستقل براي شهرستان خواهيم كرد.
کد خبر: ۸۵۴۲۸۵۳
|
۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، حجت‌الاسلام سيد سعيد رشادي، امام جمعه پارس آباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پارس آباد، از نحوه عملكرد صداوسيماي استان اردبيل در پخش برنامه‌هاي شهرستان انتقاد كرد و گفت: صداوسيماي مركز اردبيل در پخش اخبار پارس آباد مغان تبعيض قائل مي‌شود بطوريكه اخبار كم ارزش برخي شهرستانهاي ديگر استان را تا چندين بار پخش مي‌كند اما اين مورد براي شهرستان پارس آباد اتفاق نمي‌افتد.

وي افزود: علي رغم همه دوستي هايي كه با مدير صداوسيما دارم، این آخرین اعتراض به عملکرد صداوسيما استان است که از تبعيض در پخش اخبار و برنامه هاي پارس آباد مغان دست بردارند و درغیر اینصورت این شهرستان ضمن خودداري از ارسال هر گونه تصویر، خبر و گزارش منجمله خطبه های نماز جمعه، مراتب اعتراض خود را به صداوسيماي كشور رسانده و اگر لازم باشد اقدام به راه اندازي صداوسیمای مستقل براي اين شهرستان خواهيم كرد.

امام جمعه پارس آباد با بيان اينكه تنها خواسته ما از صداوسيماي مركز استان، پخش عادلانه برنامه های شهرستان بوده، تصريح كرد: با اينكه بارها از صدا و سیما خواسته‌ایم تا نسبت به پوشش خبری و تولید برنامه‌های متنوع در این شهرستان مرزی اقدام لازم را انجام دهد اما همچنان ضعف و نارسایی را در این حوزه شاهد هستیم.

رشادي در ادامه از تیم مذاکره کننده هسته ای ایران به ویژه وزیر خارجه به خاطر تلاش های این مدت قدردانی كرد و حاصل این توافق را به رسمیت شناخته شدن حق هسته ای، كمرنگ شدن پروژه ایران‌هراسی برای جهان و ثابت شدن حقانيت ايران براي دنيا اعلام كرد.

امام جمعه پارس آباد در ادامه با اشاره به فرا رسیدن عید سعید فطر و تبریک به مناسبت فرا رسیدن این روز، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان با همه خیر و برکتش به پایان رسید و باید انسان توشه‌ای را که در این ماه بزرگ به دست آورده است، اضافه کرده و برای آخرت خود با اعمال نیکی که انجام می‌دهد، ذخیره کند.

رشادي، عید فطر را نمایش اتحاد و همدلی تمام مسلمانان جهان عنوان کرد و افزود: مسلمانان با تجمع خویش در این روز برای ادای نماز عید فطر نشان می‌دهند که آنها می‌توانند با اتحاد خویش در مقابل تمام زورگویان و زیادی‌خواهان جهان ایستادگی کنند.

امام جمعه پارس آباد همچنين با اعلام اينكه باید با اجتماع در مکانی واحد برای اقامه نماز عید فطر اتحاد، انسجام و همدلی خود را به جهانیان نشان بدهیم، از برگزاري نماز عيد فطر تنها در مصلي امام خميني(ره) اين شهر خبر داد و تصريح كرد: وقتی انسان جمع‌های اجتماعی را یک دل و یک ‌صدا آن هم در صفوف نماز در کنار یکدیگر می‌بیند به یک لذت و غرور ملی و مذهبی دست پیدا می‌کند، پس این‌که هر کسی بخواهد در مساجد محله خود جمع‌هایی برای نماز عید فطر برپا کند اصلاً درست نبوده و آسیب بزرگی است و بايستي همه با اجتماع در مکانی واحد اتحاد، انسجام و همدلی خود را به جهانیان نشان داده و بدانیم که با همین اتحاد و یکپارچگی می‌توانیم در برابر قدرتهای استکباری و کسانی که چشم دیدن اتحاد و انسجام مسلمین را ندارند، مقابله كنيم.

ارسال نظرات