خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: آیین اختتامیه برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضانٰٰ، توسط قسمت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه جهرم برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۲۸۶۰
|
۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، آئیین اختتامیه برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان با حضور فرماندهی، مسئول نمایندگی ولی فقیه، پایوران و سربازان وظیفه سپاه جهرم در مجتمع امام امیرالمومنین (ع) برگزار شد.

حجه الاسلام قهرمانی در این مراسم، ضمن تقدیر از کارکنان و سربازان وظیفه به جهت حضور در کلاسهای قرآنی ماه مبارک رمضان، با قرائت آیه "فاتقوا الله ما استطعتم" از سوره مبارکه تغابن، اظهار داشت: تقوای خدا را در حد استطاعت پیشه کنید. و با اشاره به آیه "لا یکلف الله نفسا الا وسعها" در تفسیر آیه قبل افزود: وسعت و ظرفیت، به همه انسانها داده شده و باید خود انسان بتواند از آن در حد کمال استفاده نماید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه جهرم، با اشاره به ادامه آیه مبارکه سوره تغابن، شرکت در امور خیر را صدقه و انفاق و جنبه ای از خیرات و مبرات دائمی معرفی نمود که حتی پس از مرگ انسان و کوتاه شدن دست از این دنیای فانی، فوائد آن به انسان خواهد رسید و در واقع نوعی صدقه جاریه است.

وی سپس با اشاره به آیه " من احیانفسا کأنما احیاء الناس جمیعا" بیان داشت: کسانی که در امور خیر و معروف شرکت نموده و از خود آثار نیکی باقی میگذارند و یکی از مسببین اینگونه امور می باشند، ظبق گفته قرآن کریم، مانند این است که کل مردم را احیاء کرده اند.

در پایان این برنامهٰ، از پرسنلی که بیشترین فعالیت و حضور را در کلاسها داشته و همچنین 10 نفر از پایوران و سربازانی که در طول ماه مبارک رمضان موفق به حفظ سوره مبارکه تغابن شده بودند، با اهداء جوایزی، از طرف قسمت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی، تقدیر به عمل آمد.


جهت مشاهده تصاویر در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.



ارسال نظرات
پر بیننده ها