دبیرخانه دهمین جشنواره ملی مستند و فیلم کوتاه رضوی یزد اسامی اعضای هیئت انتخاب این جشنواره را اعلام کرد و سید جلال دهقانی کارگردان جوان و موفق اشکذری در جمع داوران این جشنواره بزرگ ملی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۵۴۲۸۷۳
|
۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، دبیرخانه دهمین جشنواره ملی مستند و فیلم کوتاه رضوی یزد اسامی اعضای هیئت انتخاب این جشنواره را اعلام کرد و سید جلال دهقانی کارگردان جوان و موفق اشکذری در جمع داوران این جشنواره بزرگ ملی قرار گرفت.

 دبیرخانه دهمین جشنواره ملی مستند و فیلم کوتاه رضوی یزد اسامی اعضای هیئت انتخاب این جشنواره را اعلام کرد و سید جلال دهقانی کارگردان جوان و موفق اشکذری در کنار پریوش نظریه، از بازیگران به نام سینما و تلویزیون، مرجان اشرفی زاده، عضو پیوسته کارگردانی انجمن فیلم کوتاه ایران، حسین روشنبخش، سرپرست انجمن سینمای جوان یزد، مسئولیت داوری آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره را به عهده گرفت.

سید جلال دهقانی متولد ۱۳۶۱ و فارغ التحصیل رشته لیسانس زبان و ادبیات فارسی می باشد و تا کنون موفق به ساخت بیست فیلم کوتاه و مستند و کسب جوایز جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی از جمله دیپلم افتخار بهترین فیلم‌نامه جشنواره فیلم فجر در بخش نگاه نو، فانوس بهترین فیلم سینمایی، پروانه زرین بهترین فیلم جشنواره فیلم کودک و نوجوان در بخش استان‌ها و ...می باشد.

منبع:اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد

ارسال نظرات