نماینده ولی فقیه در لرستان:

شکست های پی در پی استکبار جهانی در برابر جهان اسلام نتیجه مقاومت مسلمانان است

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: شکست های پی در پی استکبار جهانی در برابر جهان اسلام نتیجه مقاومت مسلمانان است.
کد خبر: ۸۵۴۲۸۹۰
|
۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی در خطبه ها نماز عید فطر در محل مصلای الغدیر شهر خرم آباد گفت: شکست های پی در پی استکبار جهانی در جنگ 33 روزه و 22 روزه، عراق، بحرین، یمن و اخیرا جمع بندی مذاکرات و توافق هسته ای کشورمان در برابر شش قدرت هسته ای را نتیجه مقاومت مسلمانان است.

وی با بیان توافق هسته ای را باید به دولت، ملت و رهبر معظم انقلاب تبریک گفت و به واسطه این توافق سجده شکر به جا آورد افزود: به برکت مقاومت ملت ایران امروز دنیا حق فعالیت های هسته ای کشورمان را به رسمیت شناخته است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اعتراف آمریکا به شکست در برابر ملت ایران و همچنین ظلم های خود طی 36 اخیر علیه مردم کشورمان گفت: آمریکا باید به خاطر ظلم های خود علیه کشورمان توبه کند.

میرعمادی اضافه کرد: دنیا زمانی روی صلح و آرامش را به خود می بیند که به سمت استکبارستیزی حرکت کند و در واقع روحیه استکبار ستیری به یک فرهگ جهادی تبدیل شود.

وی در ادامه از عید فطر به عنوان نماد وحدت مسلمانان یاد کرد و افزود: متاسفانه امروز استکبار جهانی با حمایت از رژیم جعلی اسرائیل و حدت و معنویت مسلمانان را در کشورهای اسلامی نشانه گرفته است.

نماینده ولی فقیه در لرستان هدف اسرائیل را ایجاد تفرقه و اختلاف بین مسلمانان دانست و گفت: اسرائیل با تحریک کشورهای مرتجع عرب و گروههای تروریستی معنویت را هدف قرار داده است و امروز شاهدیم که اسلامی که نماد معنویت است به واسطه جنایت های گروههای تروریستی داعش و النصره چیزی جزء شمشیر و کشتن را در ذهن متبادر نمی کند.

میرعمادی به بیان اینکه امروز استکبار جهانی بزرگترین ظلم را بر مسلمانان روا می دارد تصریح کرد: تروریست ها امروز تصویری از اسلام را نشان می دهند که پیامبر عظیم الشان اسلام از آن بری است و در واقع اسلام آنها اسلامی است که خودشان دنبال آن هستند و هیچگونه شباهتی نیز با اسلام ناب محمدی (ص) ندارد.

وی به تلاش های آمریکا برای به راه انداختن جنگ های نیابتی در کشورهای اسلامی اشاره کرد و بیان کرد: شاهدیم که آمریکا دیگر با کشورهای اسلامی به طور مستقیم وارد جنگ نمی شود؛ بلکه گروههای تروریستی و آل سعود را به جان مسلمانان می اندازد.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: استکبار جهانی همانگونه که تاکنون در برابر مقاومت مسلمانان در فلسطین، لبنان، بحرین، عراق و اخیرا در مذاکرات هسته ای با کشورمان شکست خورده است امروز نیز در برابر مقاومت ملت یمن که زیر فشار حملات وحشیانه حکومت آل سعود هستند شکست خواهد.

ارسال نظرات