خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع صمیمی دانشجویان گفت: دانشگاه‌های ما نباید جولانگاه اساتید دگراندیش باشد.
کد خبر: ۸۵۴۲۸۹۷
|
۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، آیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه نماز عید سعید فطر که با حضور اقشار مردم این شهر، مسئولان و تولیت آستان مقدس شاه‌چراغ (ع) در این حرم مطهر برگزار شد با اشاره به جنایات استکبار در یمن اظهار داشت: نظام استکبار زیرساخت‌های کشور یمن را نابود کرده حتی به کارخانه سیمان نیز رحم نکرد و کودکان و مردم بسیاری را در این کشور به شهادت رساند.

وی افزود: همبستگی با این ملت مظلوم وظیفه تمام مسلمانان به‌ویژه مردم غیور ایران بزرگ اسلامی است.

امام جمعه شیراز با اشاره به اعلام روز قدس تا عید سعید فطر به عنوان هفته همبستگی با مردم مظلوم یمن افزود: مردم این کشور از روزهای نخستین امسال تاکنون در زیر بمباران هوایی رژیم آل سعود، تمام امکانات و زندگی خود را از دست داده اند.

وی ادامه داد: هواپیماهای آل سعود تمام زیرساخت های این کشور را منهدم کرده و حتی به مدارس، مساجد، بازار و مراکز تجمع مردم نیز رحم نکردند و در جریان این بمباران ها تعدادی زیادی زن و کودک بی گناه و بی دفاع را به خاک و خون کشیده و شهید کردند.

مسوولان بدانند آنچه در دوران مسوولیت دارند امانت الهی است

امام جمعه شیراز همچنین به مراسم افطار هیئت دولت به میزبانی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: مقام عظمای ولایت به توصیه امیرالمومنین به مالک اشتر اشاره کرد و پرهیز از هوای نفس و رسیدن به تقوای الهی، امانتداری مسئولان در زمان مسئولیت خود، از صمیم قلب مردم را دوست داشتن و اینکه شهروند در حکومت اسلامی باید از عطوفت اسلامی بهره‌مند باشد و انجام خدمت بی‌منت به جامعه نکاتی بود که رهبر معظم انقلاب به دولتمردان توصیه فرمودند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس همچنین به دیدار صمیمی دانشجویان با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: ایشان تاکید داشتند که دانشگاه‌ها نباید برای تشکل‌های دینی و انقلابی که سیاسی‌کاری را سرلوحه کار خود قرار نداده‌اند، محدودیت ایجاد کنند.

وی همچنین با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری فرمودند دانشگاه‌ها نباید به بهانه شادی و نشاط مرکز برگزاری مجالسی شود که اختلاط زن و مرد را ترویج دهد، تصریح کرد: حریم دانشگاه باید از گناهان کبیره محفوظ بماند.

آیت الله ایمانی اضافه کرد: امیدواریم که نکات راهبردی رهبر معظم انقلاب مورد توجه مسوولان، مردم و تمام اقشار مختلف جامعه قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها