خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: ماموران انتظامی استان فارس مقادیری کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 710 میلیون ریال در این استان کشف کردند.
کد خبر: ۸۵۴۲۹۵۸
|
۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس ، فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد در سخنانی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی و پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری واحدهای انتظامی این شهرستان در هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده های این منطقه در بازرسی از 11 دستگاه خودرو مقادیری کالای قاچاق شامل پنج دستگاه کولر، پنچ دستگاه ماشین لباسشویی ، یک دستگاه یخچال و 37 هزار و 261 قوطی انواع نوشیدنی کشف کردند.

سرهنگ حسین ارجمند مزیدی افزود: ارزش این کالاهای قاچاق بیش از 850 میلیون ریال برآورد شده و 11 نفر متهم در ارتباط با این کالاها دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون نیز بیان داشت:در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در سرکشی از یک باربری در شهر کازرون به یک دستگاه کامیون حامل بار ذرت شک کردند و در بازرسی از آن متوجه جاسازی نوشیدنی های خارجی و قاچاق در زیر این محموله شدند .

سرهنگ مهرداد مشوق گفت:در بازرسی از این کامیون 15 هزار و 168 بطری انواع نوشیدنی خارجی به ارزش 500 میلیون ریال و فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف شد .

او اظهار کرد:راننده وسیله نقلیه یاد شده به همراه کالای مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت نیز گفت:ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان هنگام گشت زنی در این شهر به یک دستگاه کامیون ایسوزو شک و آن را متوقف و در بازرسی از این خودرو هفت هزار و 200 عدد قوطی نوشابه خارجی انرژی زا قاچاق کشف کردند.

سرهنگ علی شیبانیان ، ارزش این کالای مکشوفه را بیش از 360 میلیون ریال بیان کرد و گفت:ماموران راننده این وسیله نقلیه را دستگیر کردند و به مرجع قضایی تحویل دادند همچنین خودرو متعلق به او نیز توقیف شد.


 کشف 372 هزار نخ سیگار قاچاق در لارستان
 
فرمانده انتظامی شهرستان لارستان بیان داشت: ماموران انتظامی بخش جویم این شهرستان پس ازمطلع شدن از تردد خودرو حامل کالای قاچاق در یکی از جاده های این بخش ، خودرو مورد نظر را که یک دستگاه پژو 405 بود در جاده لارستان - جهرم شناسایی و متوقف و در بازرسی از آن 372 هزار نخ سیگار قاچاق کشف کردند.

سرهنگ حسین خلیفه افزود: در ارتباط با این محموله قاچاق دو نفر متهم دستگیر شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها