خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه خبر داد؛

حضور 10 هزار دانش‌آموز کرمانشاهی در طرح هجرت 3 طی تابستان جاری

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه از حضور 10 هزار دانش‌آموز کرمانشاهی در طرح هجرت سه طی تابستان جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۳۰۱۴
|
۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرهنگ جهانگیر کریمی در جلسه هماهنگی طرح هجرت سه با بیان اینکه این طرح از اول مرداد ماه امسال آغاز می‌شود، اضافه کرد: این طرح تا 15 شهریور ماه امسال و به‌مدت 45 روز ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه خاطرنشان کرد: این طرح با همکاری دانش‌آموزان توسط ناحیه مقاومت بسیج آموزش و پرورش با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

کریمی به‌کارگیری و آشنایی دانش‌آموزان در کارهای فنی و سازندگی و تقویت روحیه همکاری و کارگروهی را از اهداف این اردوها عنوان کرد.

وی با اشاره به حضور دانش‌آموزان در هفت اردوگاه پیش‌بینی شده در طرح هجرت سه، متذکر شد: سه اردوگاه برای دختران و سه اردوگاه برای پسران و یک اردوگاه نیز در ماهیدشت برای این طرح در نظر گرفته شده است.

به گفته فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه، این اردوها به‌صورت دوره 10 روزه برگزار می‌شود و دانش‌آموزان علاوه بر 9 روز کسب آموزش، یک روز نیز به بازدید از اماکن دیدنی می‌روند.

کریمی بیان داشت: دانش‌آموزان در این اردوها غیر از آموزش کار، در بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و معضلات جوانان نیز آموزش می‌بینند.

علی قبادی معاون امور عمرانی فرماندار کرمانشاه نیز اظهار کرد: نامه‌ای به تمام ادارات ذی‌ربط در طرح هجرت سه ارسال می‌شود تا در جلسه بعدی نحوه کمک‌رسانی خود را اعلام کنند، چون این طرح کارگروهی و مشارکت همه را می‌طلبد.


ارسال نظرات