سردار یزدانی با عنوان اینکه هر ورزشکار یک سفیر در مسابقات به شمار می رود و باید مراقب رفتار و اخلاق خود خارج از مسابقات هم باشند، اظهار داشت: ورزشکاران علاوه بر تلاش برای بدست آوردن عناوین و مدال های رنگین باید با کارهای ارزشی هدف کشور را هم که دفاع از مظلوم است به دنیا انتقال دهند.
کد خبر: ۸۵۴۳۰۲۷
|
۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار کاظم یزدانی رئیس سازمان ورزش بسیج گفت: حضور ورزشکاران تنها به عنوان ورزشکار در میدان های ورزشی امری گذرا است و تنها اقدامات ارزشی ماندگار است؛ چرا نام پوریای ولی در ورزش باقی است، چون حرکت ارزشی و از خود گذشتگی کرد.

وی با بیان اینکه در ورزش حرکت های ارزشی برای حمایت از مردم مظلوم باید یک نماد شود، عنوان کرد: ورزش باتوجه به آن سطح بین المللی که دارد می تواند نقش اساسی در انتقال پیام انقلاب اسلامی ایفا کند، همانطور که امام راحل(ره) فرمودند ورزشکاران ما سفیران کشورهستند و در مسابقات و مجامع بین المللی با اخلاق مداری و منش پهلوانی که نشان می دهند باید در رشته های خود الگو شوند.

رئیس سازمان ورزش بسیج با عنوان اینکه هر ورزشکار یک سفیر در مسابقات به شمار می رود و باید مراقب رفتار و اخلاق خود  خارج از مسابقات هم باشند، اظهار داشت: ورزشکاران علاوه بر تلاش برای بدست آوردن عناوین و مدال های رنگین باید با کارهای ارزشی هدف کشور را هم که دفاع از مظلوم است به دنیا انتقال دهند.

سردار یزدانی در پایان درباره برنامه های سازمان ورزش بسیج  تصریح کرد: در برنامه پنج ساله پنجم پیش بینی شده است که سازمان تربیت بدنی بسیج سه هزار سالن ورزشی تاسیس و 17 هزار مدیر ورزشی تربیت کند که تاکنون موفق به ساخت دو هزار و پانصد سالن ورزشی و تربیت بیش از 12 هزار نفر مدیر و مربی ورزشی شده ایم.

ارسال نظرات