فرمانده حوزه طلاب و روحانیون زابل:

شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال ترویج فرهنگ مبتذل غرب هستند

فرمانده حوزه طلاب سپاه زابل گفت: شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال ترویج فرهنگ مبتذل غرب هستند.
کد خبر: ۸۵۴۳۰۸۹
|
۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷

به گزاش خبرنگار خبر گزاری بسیج ، حجت‌الاسلام نادرجهانتیغ با بیان اینکه شبکه های ماهواره ای به دنبال ترویج فرهنگ مبتذل غربی و فساد و بی بند و باری هستند، اظهار کرد: اگر یک نگاه اجمالی به همه شبکه‌های ماهواره‌ای که کار تبلیغاتی انجام می‌دهند داشته باشیم متوجه خواهیم شد که همه آن شبکه‌ها بر چند محور استوار است.

وی با بیان اینکه ترویج خانواده‌های بی‌سامان در مقابل ساختار سنتی خانوار از جمله اهداف شبکه‌های ماهواره ای است، افزود: در خانواده های سنتی یک خط قرمزها و محدودیت‌هایی وجود دارد که شبکه های ماهواره ای قصد دارنداز آن خط قرمزها عبور کنند.

فرمانده حوزه طلاب از دیگر اهداف شبکه‌های ماهواره را تعصب زدایی از کانون خانواده و ترویج بی تفاوتی نسبت به حریم خانواده، ترویج مفهوم زندگی با دیگران به جای ازدواج دانست و تصریح کرد: متاسفانه در شبکه های تلویزیون ایران هم چنین موضوعی ترویج می شود.

وی خاطرنشان کرد: ترویج فیمینیسم و زن گرایی د رجامعه، مخدوش نمودن رابطه فرزندان دختر و پسر در خانواده، افزایش تاثیرپذیری جنسی و خشونت در جوانان و نوجوانان به خصوص از طریق پخش موزیک از برنامه های مخرب و منفی ماهواره است.

ارسال نظرات