تشریح ۳۶۰ ساعت گشت‌های مشترک تعزیرات در ماه رمضان

با پایان ماه مبارک رمضان، فعالیت ۱۲ ساعته گشت های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران ویژه این ایام نیز به پایان رسید.
کد خبر: ۸۵۴۳۱۰۰
|
۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، امید شهرآبادی رئیس گشت های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران  در این مورد گفت: به لحاظ اماری در 30 روز فعالیت گشت های مشترک تعزیرات حکومتی ویژه ماه مبارک رمضان 420 گشت مشترک انجام شد که در این گشت ها از 6 هزار و 127 واحد بازرسی به عمل آمد.

وی افزود: در این بازرسی ها، یک هزار و 693 پرونده تشکیل و برابر قانون در محل رسیدگی شده است و همچنین دو هزار و 192 واحد صنفی بدون تخلف گزارش شده اند که جای تقدیر و تشکر از واحدهای صنفی رعایت کننده قوانین و مقررات را دارد و امیدوارم که روزی واحد صنفی متخلف نداشته باشیم.

رئیس گشت های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران اظهار داشت: بنای ما در تعزیرات حکومتی به پرونده سازی نیست و به همین دلیل تذکر لسانی در گشت های مشترک نیز انجام می شود که در ماه مبارک رمضان دو هزار و 242 واحد صنفی تنها با دریافت تذکر لسانی اقدام به تغییر رویه و انجام تکالیف صنفی خود کرده اند.

شهرآبادی عمده تخلفات را مربوط به مسائل بهداشتی، گران فروشی و عدم درج قیمت عنوان کرد و در مورد رضایت مردم از عملکرد تعزیرات حکومتی گفت: آنچه که ما می توانیم بگوییم گزارش آماری از اقدامات انجام شده در ماه مبارک رمضان است و امیدوارم که این اقدامات رضایت مردم را فراهم کرده باشد و نمره واقعی را مردم باید به عملکرد تعزیرات حکومتی در ماه مبارک رمضان بدهند.

وی ادامه داد: از این پس گشت های مشترک تعزیرات حکومتی طبق روال سابق به فعالیت خود ادامه خواهند داد و هموطنان می توانند شکایت خود از واحدهای صنفی را به شماره 124 و یا سامانه پیامک 30009651 اعلام کنند.


ارسال نظرات