به گزاش خبرنگار خبرگزاری بسیج ، در آخرین روز از ماه مبارک رمضان مراسم محفل انس با قران کریم در سپاه ناحیه زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۳۱۱۰
|
۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲

در این مراسم دو قاری ممتاز و جوان شهرستان زاهدان آیاتی از قران مجید را تلاوت و در ادامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زاهدان ضمن فرا رسیدن عید سعید فطر گفت: ماه رمضان فرصت تمرین و ممارست غلبه بر شیطان درون و برون است و خوشا به حال آنان که از این فرصت خوب استفاده می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عقیل قرمانی ضمن تقدیر و تشکر از جانشین فرمانده ناحیه و کلیه کارکنان سپاه زاهدان به جهت همکاری در اجرای خوب برنامه های گرامی داشت ماه مبارک رمضان افزود: گروهی در این ماه فقط به روزه گرفتن بسنده کردند و گروهی علاوه بر آن شب زنده داری کردند و ختم قران کردند اکنون که این ماه عزیز ما را وداع می کند با خدای خود عهد می بندیم که همچون ایام ماه رمضان در طول سال عبد مطیع خداوند باشیم و برای بهتر شدن و ارتقای معنویت خود تلاش کنیم.

سرهنگ مسعود پناهی جانشین فرمانده سپاه زاهدان نیز ضمن تبریک فرار رسیدن عید سعید فطر از زحمات کلیه کارکنان خصوصا مسئول دفتر و کارکنان نمایندگی ولی فقیه در سپاه زاهدان تقدیر و تشکر کرد.

در پایان این مراسم از نفرات برتر و برگزیده کلاسهای قران ماه رمضان تجلیل شد.

ارسال نظرات