فرمانده سپاه نیکشهر:

نماز عید فطر، اجتماع بزرگ مسلمانان و نمایش وحدت است

فرمانده سپاه نیکشهر گفت: نماز عید فطر اجتماع بزرگ مسلمانان و نمایش وحدت و عظمت امت اسلامی و مبارزه با دشمنان اسلام است که از بعد سیاسی و اجتماعی حائز اهمیت ویژه‌ای در دنیا است.
کد خبر: ۸۵۴۳۱۲۷
|
۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱

به گزاش پخبرنگار خبر گزاری بسیج ، سرهنگ پاسدار غلامرضا ملایی ضمن تبریک به مناسبت عید فطرگفت: پیشاپیش فرا رسيدن عيد سعيد فطر را که يکي از بزرگترين اعياد اسلامي است به همه‌‌‌ي مردم عزيز ايران و همه مسلمانان و روزه‌‌‌داران تبريک عرض مي‌کنم. اميدوارم که خداي تبارک و تعالي اعمال عبادي همه‌‌‌ي عبادت‌‌کنندگان در اين ماه مبارک رمضان را مورد قبول خود قرار داده باشد.

وی افزود: اهل روزه و اهل عبادت مي‌دانند که عيد فطر؛ يوم الجوايز است و توجه دارند به اينکه پايان ماه رمضان همراه با اعمالي مي‌شود که مربوط به عيد سعيد فطر است، أعم از اعمالي که در شب عيد فطر سفارش شده يا اعمال روز عيد فطر، نماز عيد و زکات فطره‌‌‌اي که بايد بپردازند و إن شاء الله مؤمنين روزه‌دار از آن غافل نيستند.

ملایی عنوان کرد: نماز عید فطر اجتماع بزرگ مسلمانان و نمایش وحدت و عظمت امت اسلامی و مبارزه با دشمنان اسلام است که از بعد سیاسی و اجتماعی حائز اهمیت ویژه‌ای در دنیا است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار