مسئول تعلیم و تربیت سپاه زابل گفت: شبکه های ماهواره ای باعث ترویج پوشش های غیر اسلامی شده است.
کد خبر: ۸۵۴۳۱۴۰
|
۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳

به گزاش خبرنگار خبرگزاری بسیج ، حسین نکویی در نشست هیئت منتظران مهدی موعود(عج) که با موضوع دجالواره در پایگاه شهید اسکندری روستای امامیه با حضور مسئول تربیت و آموزش  ناحیه سپاه زابل برگزار شد با اشاره به اثرات منفی ماهواره بر زندگی مردم، اظهار کرد: هدف اصلی فیلم‌ها و سریال‌های ماهواره زدودن تقوا، حیا، شرم، وفاداری، تعهد و حس مسئولیت در خانواده‌ها است.

وی استفاده خانواده‌ها به ویژه جوانان از شبکه‌های ماهواره در کنار بی‌توجهی والدین را موجب ترویج پوشش‌های غیراسلامی در جامعه دانست و افزود: امروزه دشمنان با سوء استفاده از شبکه‌های مختلف ماهواره‌ و اینترنت سعی در کمرنگ کردن ارزش‌های اسلامی در بین مسلمانان دارند.

نکویی بیان داشت: ماهواره دشمن زندگی های ساده و پاک مسلمانان شده است که با نشان دادن تجمل گرایی و ناهنجاری های خانواده ها، خانواده های ایرانی را تحت الشعاع خود قرار داده است که انشاالله خانواده ها با چشمانی باز و با بینشی بالا در جهت حذف این عامل از زندگی خود از منجلاب ماهواره و اثرات مخرب آن جان سالم به در ببرند.

وی در پایان بصیرت و آگاهی خانواده ها بخصوص جوانان را در شکست توطئه های دشمنان لازم و ضروری دانست و از خانواده ها خواست نسبت به جوانان و فرزندان خود بی تفاوت نباشند.
ارسال نظرات