تکمیل بخش تله کابین پل معلق موجب رونق بیشتر آن می شود/ رسانه ها در معرفی شهرستان نقش اصلی را داشتند

نماینده مردم مشگین شهر از مسئولین مجموعه گردشگری پل معلق خواستار احداث بخش تله کابین از خیاو چایی تا گردولو شد و از حضور فعال رسانه ها در معرفی قابلیت های گردشگری این شهرستان تقدیر کرد.
کد خبر: ۸۵۴۳۲۲۱
|
۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین، یونس اسدی، نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح مجتمع رستوران گردان و در بازدید از پل معلق شهرستان مشگین شهر با اشاره به حجم مسافران ورودی به این شهرستان گفت: این حجم مسافران اولین تجربه شهرستان مشگین شهر است به طوری که در روزهای گذشته مسئولان شهرستان با تلاش زیاد توانستند مسافران ورودی به این شهرستان را سازماندهی و اسکان دهند هر چند این شهرستان در بحث زیر ساخت با مشکل مواجه می باشد اما با وجود این حجم مسافران روز به روز افزوده می شود.

وی با بیان اینکه پل معلق این شهرستان را جهانی کرده است گفت: شهرستان مشگین شهر شهرت ملی یافته و در اکثر نقاط کشور این شهرستان بر زبان ها جاری می شود.

وی تاکید کرد: در صورتی که این مجموعه گردشگری زودتر تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد مسافران ورودی به این شهرستان با خاطراتی خوش این شهرستان را ترک خواهند کرد و این خاطرات موجب می شود این شهرستان میزبان دوباره آنان و بستگان آنان باشد.

وی از مسئولین این مجموعه گردشگری خواستار احداث بخش تله کابین از خیاو چایی تا گردولو شد و گفت: در صورتی که این بخش نیز در این مجموعه گردشگری راه اندازی شود میزان ماندگاری مسافران را بیش از این افزایش یافته و موجب رونق بیش از پیش منطقه می شود.

اسدی همچنین از حضور فعال رسانه ها در معرفی قابلیت های گردشگری این شهرستان تقدیر کرده و از فرماندار شهرستان خواستار تعامل بیش از پیش با رسانه ها شد چرا که رسانه ها در معرفی این شهرستان و قابلیت های آن نقش اصلی و حیاتی را بر عهده دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار