شهردار منطقه۵ گفت: شهرداری منطقه ۵ با کلیه امکانات و با کمک نیروهای حریم بان و شهربان به منطقه کن و سولقان ورود پیدا کرد و تا قبل از ظهر عملیات پاکسازی اولیه به اتمام می رسد.
کد خبر: ۸۵۴۳۲۸۰
|
۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، سیدمحسن اسدی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: شهرداری منطقه ۵ پس از آگاهی از طغیان رودخانه کن و انسداد جاده امامزاده داوود و روستاهای اطراف و ایجاد مشکلاتی برای شهروندان در بالادست جاده با فوریت عوامل اجرایی خود را با تمامی امکانات به محدوده اعزام کرد.

وی با بیان اینکه در ساعات اولیه ۳ دستگاه لودر، ۷ دستگاه باب کت و ۲۰ نیروی اجرایی به منطقه اعزام شدند، افزود: شهرداری منطقه ۵ با بهره گیری از نیروهای حریم بان و شهربان و امکانات این نیروها در تمامی نواحی ۷گانه وارد عملیات کمک رسانی و باز کردن جاده ها شد. بعد از چند ساعت نیز با کمک و همراهی مناطق همجوار تعداد باب کت ها به ۲۰ دستگاه افزایش پیدا کرد و درنهایت نیز در ساعت ۱۲ شب مسیر جاده کن و سولقان باز شد.

شهردار منطقه ۵ با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۰ نفر از نیروهای اجرایی شهرداری در جاده کن و سولقان مشغول به کار هستند، تصریح کرد: نیروهای شهرداری از ساعت ۶ صبح بار دیگر عملیات پاکسازی جاده را آغاز کردند و پیش بینی می شود تا قبل از ظهر پاکسازی اولیه به اتمام برسد.

اسدی ادامه داد: در حال حاضر نیز تمامی خودروهای موجود در منطقه تخلیه شدند و خدمات رسانی به شهروندان ادامه دارد.

وی در ادامه به دلایل حضور شهرداری در پاکسازی منطقه پرداخت و گفت: حوزه مسئولیت شهرداری تهران در حریم مربوط به کنترل ساخت و ساز است و در این مورد بخشداری و وزارت راه و شهرسازی وظیفه نگهداری جاده را بر عهده دارند.

شهردار منطقه ۵ در پایان تصریح کرد: با این وجود شهرداری منطقه ۵ صرفاً از باب همکاری به موضوع ورود پیدا کرد و خدمات لازم را با کمک نیروهای شهربان و حریم بان ارائه داد.

ارسال نظرات