خبرهای داغ:
سرهنگ حسینی گفت: اگر غلطی از سوی استکبار جهانی صورت بگیرد، پاسخ تهدید یا تجاوز آن ها قاطع و دندان شکن خواهد بود.
کد خبر: ۸۵۴۳۳۵۰
|
۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مراسم طرح مودت فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز با حضور فرمانده این سپاه و سخنرانی حجت الاسلام جعفر جوشن مدیر مدرسه علمیه نخبگان شیراز برگزار گردید.


فرمانده پایگاه مقاومت بسیج فردی دارای شایستگی های مدیریتی و اعتقادی است

سرهنگ سید حسین حسینی در این مراسم با اشاره به نقش موثر فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج در جذب نوجوانان و جوانان یه شجره طیبه بسیج و تاثیرگذاری موثر ایشان بر تربیت بسیجیان گفت: فرمانده پایگاه مقاومت بسیج فردی دارای شایستگی های مدیریتی و اعتقادی است که باید به عنوان یک الگو برای بسیجیان در پایگاه مقاومت بسیج مطرح باشد.

طرح صالحین بهترین راه برای عمق بخشی به اعتقادات دینی است

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز در ادامه صحبت هایش با اشاره به اهمیت طرح صالحین گفت: طرح صالحین بهترین راه برای عمق بخشی به اعتقادات دینی و آگاهی بسیجیان از مسائل روز جامعه می باشد، وی ادامه داد: یکی از اهداف مهم این طرح ارتقاء سطح معنویت در بین اعضای بسیج است و نقش فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج در مدیریت و اجرای هر چه بهتر این طرح بسیار مهم و مشهود است.


سرهنگ حسینی با اشاره به فعالیت میلیون ها جوان و نوجوان بسیجی در بدنه بسیج مستضعفین گفت: وظیفه اصلی بسیج، پرورش جوانان و نوجوانان تراز انقلاب اسلامی است. استفاده مناسب از پتانسیل عظیم نیروهای جوان بسیجی و غنیمت شمردن این فرصت کم نظیر، نقش مهم فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج را بیش از پیش یادآوری می کند.

دشمنی آمریکا با اصل انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: دشمنی آمریکا با اصل انقلاب اسلامی است و از همان روزهای ابتدایی انقلاب اسلامی نیز این کشور به همراه استکبار جهانی درصدد تضعیف و ضربه زدن به انقلاب اسلامی و ملت ایران بوده اند، البته با گذشت سال ها و مبارزه و حماسه سازی رزمندگان اسلام در جبهه های جنگ سخت و نرم امروز انقلاب اسلامی ایران به الگویی برای تمام ملت های جهان تبدیل شده است و همین موضوع است که ترس و خشم استکبار جهانی را برانگیخته است، امروز در دوران افول آمریکا و سایر کشورهایی که ادعای ابرقدرت بودن دارند قرار داریم و با ایستادگی ملت ایران از تمام موانع پیش رو نیز عبور خواهیم نمود.


اگر غلطی از سوی استکبار جهانی صورت بگیرد پاسخ آن ها قاطع و دندان شکن خواهد بود

سرهنگ حسینی در پایان صحبت هایش با اشاره به فرمودۀ رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که " سیاست ما مقابل دولت مستکبر آمریکا هیچ تغییری نخواهد کرد "، گفت: اگر غلطی از سوی استکبار جهانی صورت بگیرد، پاسخ تهدید یا تجاوز آن ها قاطع و دندان شکن خواهد بود، همان طور که رهبر انقلاب فرموده اند: ما از هیچ جنگی استقبال و هیچ جنگی را آغاز نمی کنیم اما اگر جنگی روی دهد آن کس که از نبرد سرشکسته خارج می شود امریکای متجاوز و جنایتکار است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار