مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل: به تشکیل اکیپ های نظارتی خدماتی و بهداشتی از سوی ستاد خدمات سفر، از تشدید کنترل و نظارت مراکز اقامتی، خدماتی و پذیرایی از سوی ناظران صنعت و معدن و تجارت، اداره کل تعزیرات، مرکز بهداشت و درمان و... خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۳۳۸۱
|
۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، کریم حاجی زاده، مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: تورهای این ایام از مبدا سرعین به سایر مناطق گردشگری استان برقرار شده است.

وی شناسایی سایر مناطق گردشگری استان به گردشگران ورودی به شهر سرعین را از اهداف مهم این تورها برشمرد و یادآور شد: این مهم می تواند باعث ماندگاری گردشگران در سرعین و نیز رونق صنعت گردشگری در سایر نقاط گردشگری استان شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان با اشاره به مشارکت بخش خصوصی و فعالان حوزه گردشگری در راه اندازی این تورها متذکر شد: استقبال از این طرح تاکنون مطلوب بوده است.

وی با اشاره به نظارت ستاد خدمات سفر خدمات دهی مطلوب به گردشگران تاکید کرد که حضور گردشگران طی تعطیلات فطر قابل توجه بوده و این روند همچنان ادامه دارد.

حاجی زاده با اشاره به سایر خدمات ارائه شده در این ایام از توزیع بروشور و نقشه گردشگری استان از طریق چادرها و کیوسک های اطلاع رسانی گردشگری به مسافران خبر داد.

وی همچنین با اشاره به تشکیل اکیپ های نظارتی خدماتی و بهداشتی از سوی ستاد خدمات سفر، از تشدید کنترل و نظارت مراکز اقامتی، خدماتی و پذیرایی از سوی ناظران صنعت و معدن و تجارت، اداره کل تعزیرات، مرکز بهداشت و درمان و خبر داد.

ارسال نظرات