روند خدمت رسانی به مسافران در سرعین قابل قبول است

استاندار اردبیل گفت: مقایسه وضعیت خدمت رسانی به مسافران در امسال و سال گذشته به خوبی نشان می دهد که روند خدمت رسانی تا چه اندازه مطلوب است.
کد خبر: ۸۵۴۳۳۸۹
|
۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، استاندار اردبیل همزمان با حضور انبوه مسافران در شهر سرعین از این شهر بازدید به عمل آورد.

در این بازدید استاندار اردبیل به همراه هیئت همراه و مسئولین شهرستان با حضور در سطح شهر سرعین در جریان نحوه خدمت رسانی به مسافران قرار گرفت.

مجید خدابخش در جلسه ای که به همین منظور در محل فرمانداری سرعین برگزار شد در رابطه با نحوه خدمت رسانی به مسافران گفت: از اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان سرعین که در ایام تعطیل دور از خانواده در حال خدمت رسانی به مردم شریف کشورمان هستند تشکر می کنم.

وی افزود: مقایسه وضعیت خدمت رسانی به مسافران در امسال و سال گذشته به خوبی نشان می دهد که روند خدمت رسانی تا چه اندازه مطلوب است.

خدابخش تاکید کرد: سرعین نگین گردشگری شهرهای توریستی کشور است و به همین جهت ارائه خدمات در این شهر باید بسیار دقیق و همراه با به کارگیری هنر دقیق مدیریت در تمام ابعاد آن باشد.

وی تصریح کرد: پرداخت عوارض از محل آب های گرم و مراکز اقامتی در کنار اصناف می تواند این امکان را به مدیریت شهری بدهد که خدمات هر چه بهتری به مردم ارائه دهد.

رئیس ستاد خدمات سفر استان اردبیل تصریح کرد: شرایط سرعین یک شرایط ویژه ای است و به همین دلیل در بحث ارتقا چارت سازمانی این شهر شرایط خاص این شهر نیز باید در نظر گرفته شود.

استاندار اردبیل خاطر نشان کرد: بحث پیاده شهر که از سوی شهرداری سرعین مطرح شده است طرح خوبی است و می توان با تعبیه پارکینگ در اطراف شهر و در نظر گرفتن امکانات مناسب برای انتقال مسافر این طرح را عملی کرد.

ارسال نظرات