خبرهای داغ:
اختتامیه کلاس های قرآنی ماه مبارک رمضان در ستاد سپاه صاحب الزمان (عج) با حضور سردار سلیمانی وسردار فدا و حجت الاسلام غفاری پور و کلیه ی کارکنان در نماز خانه ستاد برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۳۳۹۲
|
۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان ،نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) در این مراسم با تشکر از برادرانی به حضور در برنامه های ماه مبارک رمضان اهتمام داشتند گفت: نحوی برگزاری کلاس های امسال هم تازگی داشت و هم از کیفیت خوبی برخوردار بود.

حجت الاسلام غفاری پور با بیان اینکه برنامه های قرآنی مختص به ماه مبارک رمضان نیست افزود: انجام یک عمل سخت است ولی حفظ آن عمل سخت تر است اگر نتوانیم بعد از ماه مبارک رمضان این انس با قرآن را حفظ بکنیم عمل ما یا حبط میشود یا بی فایده؛ در اسلام هم حبط عمل هست هم تبدیل سیئات به حسنات هست.

وی خاطر نشان کرد:از افتخارات سپاه پاسداران این است که پاسدارن در عین انس با قرآن در میدان عمل هم تا پای جان  در مسیر قرآن استاده اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج): طبق ابلاغ قبلی مبنی بر این که کلاس قرآن پاسداران باید درحوزه تفسیر قرآن باشد امسال کلاس های نور مبین با محوریت سوره تغابن برگزار شد.

غفاری پورگفت: مجموعا در ستاد و رده ها 71 کلاس قرآن 710 جلسه در بحث تفسیر قرآن مخصوص پایوران ،47 کلاس در 470 جلسه ،بحث روخوانی و روانخوانی و تفسیر و احکام مخصوص سربازان و کلاس حفظ در 16 کلاس در 160 جلسه با حضور 180 نفر برگزار شد.که حضور در این کلاس ها چه در ستاد و چه در رده ها %90 به بالا بوده است.

حجت الاسلام غفاری پور در پایان گفت:از جمله دیگر برنامه های این ماه محافل انس باقرآن در پنجشنبه ی هر هفته،کلاس های اخلاق بود که قابل ذکر است که در این کلاس ها از 50 روحانی فاضل استفاده شده است.

سردار سلیمانی سخران دیگر این مراسم با تشکر از عوامل این برنامه ی وسیع قرآنی گفت: یکی از توفیقاتی که جمهوری اسلامی داشت قدم برداشتن در مسیر منوایات و دستورات قرآن برای نهادینه کردن در زندگی افراد جامعه است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: مقام معظم رهبری(مد ظله) هندسه ی نظام اسلامی را به استناد آیات قرآن بر چهار محور بیان فرمودند .

وی با بیان اینکه نظام اسلامی این راه را شکافت و باز کرد افزود: رشد فرهنگ قرآنی در جمهوری اسلامی مثال زدنی است اما یک طرف موضوع است واصل تحقق قرآن در شئون زندگی ماست.

سلیمانی افزود:اگر در یک اجتماعی قرآن در شئون زندگی جاری شود بدون تردید راه را برای تحقق تمدن ،دولت و امت اسلامی و تحقق جامعه جهانی اسلام در سایه ی تعالیم قرآن باز خواهد شد.

در پایان از دست اندر کاران برگزاری این کلاس ها و افرادی که در برگزاری بهتر این کلاس ها تلاش کردنند تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها