جمعی از دانشجویان بسیجی شهرستان قروه به همراه مسئولین بسیج دانشجویی استان با خانواده دو شهید این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۴۳۴۴۵
|
۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مسئولین بسیج دانشجویی استان به همراه حجت الاسلام بیابانی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد استان, میهمی معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد قروه, مسئول بسج دانشجویی قروه و جمعی از دانشجویان بسیجی از خانواده دو شهید اسماعیل کرمی و ذبیح الله ملاولی که خانواده دو تن از دانشجویان دانشگاه آزاد قروه نیز هستند دیدار کردند.

علی محمدپناه مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان در این دیدار گفت: شهدا با فدا کردن جان خود در راه دفاع از شرافت, عزت و خاک این مرز و بوم, جلوی تجاوز دشمن ایستادند و آزادی و امنیت امروز را مدیون دلاورمردی های آنان هستیم.

وی با بیان اینکه خدمتی که شهدا, جانبازان , ایثارگران و رزمندگان به میهن اسلامی داشتند با هیچ چیز قابل مقایسه نیست، اظهار داشت: ایثارگری و جانفشانی شهدا و جانبازان تنها با پاداش خداوند متعال پاسخگو خواهد بود و در این دنیا هیچ چیزی نمی تواند ارج و منزلت شهدا را جبران نماید زیرا آنها با خدای خود معامله کردند.

وی با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری های خانواده معظم شهیدان گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

محمدپناه یادآور شد: هوشیاری، اخلاص، ایمان و ولایت‌مداری شهدا در حفظ خاک میهن اسلامی وصف‌ناپذیر است و تکریم شهدا و خانواده‌های آنان باید سرلوحه نسل امروز باشد.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کردستان گفت: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان عزیزمان باشیم.

ارسال نظرات