خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: امام جمعه شبستر با بیان اینکه بیمه موجب امنیت خاطر و دلگرمی برای قشر کارگر در به حرکت درآوردن چرخه اقتصادی کشور است، گفت: توجه به معیشت کارگران مهم بوده و شأن و جایگاه آن ها در جامعه باید حفظ شود‌.
کد خبر: ۸۵۴۳۵۶۹
|
۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سیفعلی محمدزاده افزود: توجه به کارگران و حق و حقوق آن ها بسیار مهم بوده و یکی از حقوق کارگران بیمه کردن آن هاست.

وی تامین اجتماعی را بهترین راهکار برای اجرای عدالت اجتماعی در جامعه برشمرد و اظهار داشت: بیمه اولین حقی است که یک کارگر پس از برقراری رابطه مزد بگیری برایش باید ایجاد شود و هدف سازمان تأمین اجتماعی نیز رسیدن کارگران به حقوق قانونی آن هاست.

حجت الاسلام محمدزاده یکی از آثار مشهود خدمات تأمین اجتماعی را رفع دغدغه و نگرانی مردم برشمرد و ادامه داد: تعامل ادارات تامین اجتماعی و کار باید از اولویت‌های مهم رفع مشکلات محرومان و کارگران جامعه باشد که آحاد جامعه زیر پوشش بیمه قرار گیرند.

امام جمعه شبستر رسالت تامین اجتماعی در زمینه حمایت از نیروی کار(بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران) را مسئولیتی حساس و بزرگ برشمرد.

رئیس تأمین اجتماعی شبستر نیز در این دیدار اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی همه شاغلان مشاغل مختلف را تحت پوشش خود قرار داده و بیمه می‌کند.

محمد کاظمی‌بیرامی بیمه را چتر حمایتی برای کارگران دانسته و از کارفرمایان خواست با ارسال به موقع لیست و پرداخت حق بیمه مربوطه، سازمان را در ارائه هرچه بهتر خدمات به بیمه‌شدگان یاری کنند.

وی با اشاره به اینکه این شهرستان تنها شهرستان استان است که دارای دو شعبه تامین اجتماعی است، گفت: سازمان برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه کارفرمایان و بیمه شدگان خدمات خود را به سمت الکترونیکی شدن و عدم حضور بیمه شده و یا کارفرما به تأمین اجتماعی پیش می‌برد که از آن جمله می‌توان به ارسال و دریافت لیست حق بیمه به صورت اینترنتی اشاره کرد.


ارسال نظرات