خبرهای داغ:
نائب رئیس شورای اسلامی تبریز:

باید پیشکسوتان فوتبال برای تیم ها تصمیم بگیرند

خبرگزاری بسیج: نائب رئیس شورای اسلامی تبریز در مورد کمک به تیم های فوتبال استان، گفت: باید اجازه بدهیم کسانی که عمرشان را در فوتبال گذاشته و مو سفید کرده فوتبال هستند برای تیم های ما تصمیم بگیرند.
کد خبر: ۸۵۴۳۵۹۶
|
۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶

اسماعیل چمنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی کمک به همه ورزش ها را وظیفه شورا دانست و اظهار کرد: کمک به تیم های فوتبال به علت محبوبیتی که بین مردم دارد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی با اشاره به نیم قرن سابقه تیم فوتبال ماشین سازی، این تیم را یک تیم ریشه دار عنوان و بیان کرد: بازیکنانی که این تیم تربیت کرده، همه آن ها جز ستاره های فوتبال ایران بوده و هستند.
چمنی با تاکید بر اینکه حمایت صد در صدی از ماشین سازی وظیفه شورای شهر است، تصریح کرد: حمایت از ماشین سازی به علت خواست مردم و هواداران فهیم این تیم است.
وی ادامه داد: خواست مردم تبریز این است که تیم فوتبال ماشین سازی در سطح اول رقابت های فوتبال کشور حضور داشته باشد و به همین علت ما دنبال حل مشکل ماشین سازی هستیم.
نایب رئیس شورای تبریز تاکید کرد با بیان اینکه ما به بازیکنان و مربیان کشور احترام می گذاریم، خاطرنشان کرد: از آنجائیکه شهرداری از امکانات دولتی بهره مند نبوده و اعتبارات آن به طور مستقیم از طرف مردم تامین می شود بنابراین زمانی که شهرداری می خواهد هزینه ای انجام بدهد باید به نظرات مردم توجه کند و نظر مردم این است که نه تنها ماشین سازی بلکه همه تیم های فوتبال شهر حدالامکان از بازیکنان بومی استفاده کنند.
وی استفاده از بازیکنان غیر بومی را بی احترامی به جوانان شهر خواند و اذعان داشت: استفاده از بازیکنان بومی در تیم های ورزشی موجب ایجاد انگیزه در جوانان و خانواده های آنها برای تمایل به ورزش شده و از گرایش آن ها به کارهای دیگر جلوگیری می کند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی تبریز با تاکید به اینکه به پیشکسوتان فوتبال باید به صورت عملی احترام شود، افزود: کسانی که عمرشان را در فوتبال گذاشته اند باید در هیئت های مدیره و کمیته های فنی حضور داشته باشند.
وی ماشین سازی و شهرداری را دو تیم با جایگاه مختلف دانست و بیان کرد: تیم شهرداری یک تیم سی ساله بوده و با توجه به افتخارات زیاد این دو تیم، احترام هر دو تیم باید حفظ شود.
اسماعیل چمنی با تاکید بر اینکه شورا و شهرداری یک خانواده بوده و مجموعه شهرداری خواستار حفظ تیم شهرداری است، ابراز داشت: باید از پیشکسوتان تیم شهرداری در همه سطوح مدیریتی این تیم استفاده شود.
وی اظهار کرد: تیم ماشین سازی با نام ماشین سازی شهرداری و تیم فوتبال شهرداری تبریز هر دو زیر نظر سازمان ورزش قرار دارند و همه هزینه هایی که بر ای این تیم ها می شود باید قانونی و کارشناسی شده باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها