مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان:

اعزام هزار نفر دانشجوی گیلانی به اردوهای جهادی

مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان گفت: اردوهای جهادی دانشجویان از اوائل مرداد ماه با اعزام هزار دانشجو به مناطق محروم گیلان آغاز می شود.
کد خبر: ۸۵۴۳۶۱۲
|
۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷

یونس تجربه کار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با بیان اینکه اردوهای جهادی دانشجویان درسال 94 از اوائل مرداد ماه برگزار می شود، اظهارکرد: در مجموع فصل های تابستان و زمستان هزار نفر از دانشجویان به مناطق محروم تمام شهرستان های استان گیلان اعزام می شوند.

وی با اشاره به اعزام گروه جهادی طلاب با 400 نفر، به صورت مستقل به اردوهای جهادی اعلام کرد: یک طلبه جهادگر نیز در اردوهای جهادی دانشجویان حضور دارد و عمده فعالیت دانشجویان جهادگر در تابستان است و مرحله اول، تا آخر شهریور ماه ادامه دارد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان افزود: فعالیت های فرهنگی، تربیتی، آموزشی، مذهبی، احکام و مسابقات ورزشی در مناطق محروم، توسط دانشجویان اردوهای جهادی برگزار می شود.

یونس تجربه  کار با اشاره به ساخت خانه عالم در مناطق محروم توسط جهادگران دانشجو، گفت: در بخش عمرانی، مرمت و بهسازی مساجد، مدارس و غسالخانه، راه های روستایی، آبرسانی به مناطق محروم، ساخت پل، لوله گذاری، دیوارچینی از جمله فعالیت های جهادگران دانشجو است.

ارسال نظرات