طی 5 روز اخیر؛

بیش از یک میلیون و 616 هزار گردشگر به گیلان سفر کردند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان گفت: اماکن اقامتی و هتل‌های استان گیلان بیش از یک میلیون و 616 هزار گردشگر را در 5 روز اخیر اسکان دادند.
کد خبر: ۸۵۴۳۶۱۳
|
۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴

رضا علیزاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با ابراز خرسندی از ورود سیل عظیم مسافر به استان اظهار کرد: با پایان ماه مبارک رمضان دور دوم سفرهای تابستانی آغاز شد که طی آن گردشگران بسیاری گیلان را بعنوان مقصد سفر خود انتخاب کردند .

وی به آمادگی کامل استان گیلان برای میزبانی از گردشگران اشاره کرد و گفت: با تمهیداتی که در ستاد اجرایی خدمات سفر استان اندیشیده شده بود، تمامی دستگاه‌های عضو با ارائه خدمات برتر تعطیلاتی خوش را برای مسافران به یادگار گذاشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع،دستی و گردشگری گیلان گفت: براساس آمارها گردشگران شهرهای آستارا، انزلی، لاهیجان و لنگرود را بیش از سایر نقاط استان مورد توجه قرار دادند .

علیزاده با بیان اینکه بارش شدید باران مانع حضور گردشگران در گیلان نشد، خاطرنشان کرد: تلفیق طبیعت و سرسبزی استان با بارش باران لبخند رضایت را برای مسافران به ارمغان آورد.

این مسئول افزود: اماکن اقامتی و هتل‌های استان نیز بیش از یک میلیون و 616 هزار گردشگر را در 5 روز اخیر اسکان دادند که این رقم رونق  8.14 درصدی نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.

وی افزود: برگزاری جشنواره‌های بومی و محلی، برپایی 300 غرفه صنایع‌دستی، نظارت بر اماکن اقامتی و پذیرایی و همچنین تامین امنیت مسافران از جمله مهمترین اقدامات این اداره‌کل با همکاری دستگاه‌های ذیربط برای پذیرایی مطلوب از گردشگران بوده است.

علیزاده با تشکر از تلاش دستگاه‌های عضو ستاد و عوامل سفر استان خواستار تداوم فعالیت‌ها تا پایان تعطیلات تابستانی شد.

ارسال نظرات