خبرهای داغ:

جزئیات جلسه یکی از سران فتنه با یک تشکل دانشجویی

عضو فعال فتنه که هم اکنون آزادانه دیدارها و برنامه‌های مختلفش را پیگیری می‌کند سه نکته اساسی را برای اصلاح طلبان مطرح کرده که بر اساس آن مسیر تعامل با دولت یازدهم را مشخص می‌کند.
کد خبر: ۸۵۴۳۶۲۱
|
۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، چندی پیش در جلسه یکی از سران فتنه با تعدادی از اعضای یک تشکل دانشجویی برخی حضار از عملکرد دولت یازدهم به ویژه روحانی در قبال اصلاح طلبان و سیاست داخلی این دولت انتقادات تند و تیزی را مطرح کردند
عضو فعال فتنه که هم اکنون آزادانه دیدارها و برنامه های مختلفش را پیگیری می کند در این جلسه  سه نکته اساسی را برای اصلاح طلبان مطرح کرده که بر اساس آن مسیر تعامل با دولت یازدهم را مشخص می‌کند.

وی در این جلسه با بیان این موضوع که اولویت و مسئله اصلی کشور در حال حاضر سیاست خارجی است،‌ تأکید کرده است که باید از مجرای سیاست خارجه  وارد سیاست داخلی شد.

این عضو فعال فتنه در جواب انتقاد ها از روحانی ضمن برشمردن برخی از اقدامات روحانی گفته است که «روحانی در سیاست خارجی کار بسیار بزگی انجام داده که حتی من هم توانایی این اقدامات را نداشتم».

وی در نهایت مدعی شده است که یک مقام بلند پایه دولتی به وی گفته که هنوز در سیاست داخلی کاری نشده و بعد از توافق قرار است برنامه اصلاحات داخلی در دولت شروع شود.

با روی کار آمدن دولت یازدهم، سهم خواهی های اصلاح طلبان از دولت آغاز شد و بسیاری از آنها که معتقد بودند عامل اصلی پیروزی روحانی در انتخابات اصلاح طلبان بودند، خواستار فعالیت بیشتر در دولت یازدهم شدند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها